- 2022
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- 4 moduri de tractiune: 2WD / 4WD, cu diferential fata blocat: 4WD ROCK / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3416 x 1849 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 836 kg
La reducere
- 1300 cm3
- Touring
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2667 x 1572 x 1510 mm
- 115 mm
- 772 mm
- 26 L
- 459 kg
Can-Am Spyder & Can-Am Ryker
Can-Am Spyder RT LTD SE6 Petrol Blue Dark MY23
530.000,00 MDL
489.980,00 MDL
- Traxter
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindre , EFI, V-Twin
- 1000 cm3
- 82 C/P
- cu lichid
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 12"12
- Maxxis Coronado 27x9x14/Maxxis Coronado 27x11x14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3915 x 1625 x 1981 mm
- 1803 x 1384 x 254 mm
- 454 kg
- 2940 mm
- 280 mm
- 3
- 831,5 kg
- 292 mm
- Adventure
- 2022
- 2 cilindri, 4 timpi, V 75°
- 1300 cm3
- Manuală în 6 trepte
- Disc, 320 mm
- Disc, 267 mm
- Electric
- WP XPLOR-USD, Ø 48 mm, ход 220 mm
- 242 mm
- 221 kg
- 23 L
- Oțel
- 880 mm
- WP Xplor PDS amortizor, cursa 220 mm
- Outlander
- 2023
- Rotax, 2 cilindri , 976 cm3 ,V-twin, racire cu lichid
- 1000 cm3
- 91 C.P
- cu lichid
- Transmisie cu variație continuă (CVT) cu frână de motor
- Selectabil 2WD / 4WD cu cu diferential fata auto-blocabil Visco-Lok QE
- Control inteligent al clapetei de accelerație (iTC ™ ️) cu injecție electronică de combustibil (EFI)
- Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
- Fără limitator de viteză
- NU
- Discuri de frână duble ventiate de 214 mm cu etrieri hidraulici cu piston dublu
- Disc de frână ventilat de 214 mm cu etrieri hidraulici cu piston dublu
- Braț A dublu arcuit cu bara de balansare din față Călătorie de 23,2 cm
- Braț de tracțiune torsional Independent (TTI) Călătorie de 9,9 inci (25,1 cm)
- 20,5 l.
- 14 " 14
- Maxxis Bighorn 2.0 27 x 9 x 14 / Maxxis Bighorn 2.0 27 x 11 x 14
- 2388 х 1219х 1350 мм
- 1499 mm
- 279 mm
- 877 mm
- 2
- 408 kg.
- Adventure
- 2022
- 2 cilindri, 4 timpi, V 75°
- 1300 cm³
- Manuală în 6 trepte
- Disc, 320 mm
- Disc, 267 mm
- Electric
- Furca inversata WP SAT (tehnologie semi-activa) Ø 48 mm, cursa 200 mm
- 223 mm
- 220 kg
- 23 L
- Cadru tubular
- 849 mm
- WP SAT (tehnologie semi-activa), cursa 200 mm
- Travel
- 2022
- 2 cilindri, 4 timpi, V 75°
- 1301 cm³
- Manuală în 6 trepte
- Discuri flotante, etrier cu 4 pistoane, 320mm
- 240 mm
- Electric
- WP semi-activa USD Ø 48 mm, cursa 125 mm
- 141 mm
- 209 kg
- 23 L
- Cadru tubular
- 835 mm
- WP semi-activa, monoamortizor, cursa 156 mm
- Sport Touring
- TOURING
- Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, 3-cilindri, DOHC
- 890 cmÂł
- Mecanica
- discuri duble hidraulice , Ø 298 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 78 x 62,1 mm
- Carter umed
- 18 L
- 11.5:1
- 87,5 kW (119 PS) la 10.000 rpm
- 93,0 Nm (9,5 kg-m) la 7.000 rpm
- Furci telescopice
- 130 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 137 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injector
- Lanţ
- Duplex
- 25º
- 108 mm
- 120/70ZR17M/C (58W)
- 180/55ZR17M/C (73W)
- 2.175 mm
- 885 mm
- 1.430–1.470 mm
- 810–825 mm
- 1.500 mm
- 3,5 L
- 220 kg
- Electronic
- Electric
- Adventure
- Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, DOHC, 2-cilindri
- 689 cm3
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Carter uscat
- 16 Litri
- 11.5:1
- 54,0 kW@9000 rot/min
- 68,0 Nm@6500 rot/min
- Furcă telescopică inversată
- 210 mm
- Amortizor mono tip braţ cu arc cu preîncărcare reglabilă
- 200 mm
- Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu
- Injecţie electronică de benzină
- Lanţ
- Tijă din oţel, în formă de diamant
- 90/90 R21 M/C 54V M+S Pirelli Scorpion Rally STR
- 150/70 R18 M/C 70V M+S Pirelli Scorpion Rally STR
- 2.370 mm
- 910 mm
- 1.455 mm
- 875 mm
- 1.595 mm
- 900 cm3
- Recreation HIGH CC
- Rotax 900 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC, racire lichid
- 77 С.P
- automata CVT
- pe cardan
- electric
- independenta cu brat dublu, amortizoare reglabile KYB HPG
- Multi-Link, bascula, amortizoare reglabile KYB HPG
- 2 discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- MC 145/60R16 66T
- MC 205/55R15 81T
- 2352x 1509 x 1062 mm
- 112 mm
- 615 mm
- 20 L
- 285 kg
- 2 cilindri in V, 4 timpi, 8 valve, SOHC
- 962 cmc
- 85 С.P
- cu lichid
- pe cardan
- sistem de injectie DELPHI
- hidraulica, 2 discuri
- Cu Asistate Electronica ( EPS)
- ECU
- hidraulica, 1 disc
- 72 Nm la 6.000 rpm
- 225 mm
- electrica
- independenta pe gaz (Double A-arm), complet reglabila
- independenta pe gaz (Double A-arm), complet reglabila
- Hidraulic, circuit de dublu
- 30 L
- Subtransmisii blocare mecanică
- 14″/14″ aliaj de aluminiu
- Fata
- 2310 x 1180 x 1340 mm (LxlxH)
- 1490 mm
- 275 mm
- 4000 mm
- Driver - 920 de pasager - 990
- 95 km/h in complectatia Euro5
- 2
- 440 kg
- 170 mm
- EPS, suspensii independente complet reglabile, aparatori maini, jante din aluminiu, amortizoare pe gaz cu rezervor piggy-back, protectii din aluminiu pentru brate, bila pentru remorca, spatar pentru pasager, troliu electric
- Motor V-twin, 4 timpi, SHOC, 8 valve
- 962,6 cmc
- 79 C.P rpm
- cu lichid
- Ambreiaj centrifugal automat uscat
- sistemul de injecție BOSCH
- Hidraulic
- Cu Asistate Electronica ( EPS)
- CDI
- Hidraulic
- 79 Nm / 5500 rpm
- electrica
- Dublu braț de tip A
- Dublu braț de tip A
- Hidraulic
- 30 L
- jante din aluminiu
- 27x9-14/27x11-14
- 2310x1250x1420 mm
- 1480 mm
- 285 mm
- 70 km/h
- 2
- 440 kg
- Troliu, spătar, placă de protecție, jante din aluminiu, CVTech
- CFORCE
- Adventure
- 2022
- 2 cilindri, 4 timpi, parallel twin
- 889 cm³
- Manuală în 6 trepte
- Disc, etrier cu 4 pistoane, 320 mm
- Disc, etrier cu doua pistoane, 260 mm
- Электронное
- WP APEX 43, cursa 200 mm
- 233 mm
- 189 kg
- 850 mm
- SOHC- 2 cilindri paraleli, 4 timpi
- 1084 cc
- MT / DCT 6 trepte
- Etrier monobloc cu patru pistoane (Disc 330 mm)
- Etrier cu un singur piston (disc 256 mm)
- 92 x 81.5 mm
- Carter umed
- 13.6L
- 10.1 : 1
- 87 CP / 7.000 rot/min
- 98 Nm / 4.750 rot/min
- Preîncărcare reglabilă în stil cartuș 43mm
- Dublu shock reglabil preîncărcat
- Umed multidisc / Hydraulic
- PGM-FI - Injecție electronica
- Lant cu O-ring
- tip Diamond oțel
- 28°-30° MT-DCT
- 120 mm
- 130/70B18 M/C
- 180/65B16 M/C
- 2.240 mm
- 853-834 mm
- 1.115 mm
- 700 mm
- 1.520 mm
- 4.8l / 5.2l (MT-DCT)
- MT: 223 kg / DCT: 233 kg
- Electronic
- Electric
- 1 cilindru, 4 timpi, SOHC, EFI
- 495 cc
- 37 CP
- cu lichid
- pe cardan
- injectie electronica EFI
- hidraulica, 2 discuri
- ECU
- hidraulica, 2 discuri
- 46.9 N.m/5500 RPM
- electrica
- dublu brat independenta, reglabila
- dublu brat independenta, reglabila
- Hidraulic
- 27 L
- mecanic
- 12″/12″ cu aleaj usor
- Fata
- 2870x1510x1830 mm (LxlxH)
- 2040 mm
- 287 mm
- 72 km/h
- 2
- 557 kg
- ambreiaj CVTech, bila pentru remorca, jante din aliaj, troliu electric, suspensii independente, tractiune selectabila 2WD/4WD, diferential blocabil, bord cu afisaj LCD, capacitate incarcare 100 kg, capacitate tractare 500 kg.
- CFMOTO Z5 EX
- 2021
- V-twin, 4-stroke, SOHC, 8-valve EURO 4
- 850 cm3
- 63 C.P.
- Lichid
- CVT Automată
- EFI BOSH
- Cu Asistate Electronica ( EPS)
- Electică
- 64 N·m/6500 rpm
- ECU
- Braț dublu tip , Independentă
- Amortizor arcuit spiralat , pe ulei
- Hidraulică
- 30 L
- 14x7.0 AT / 14x8.0 AT
- 2310x1264x1420 (mm)
- 1480 mm
- 285 (mm)
- 585 mm
- 95 km/h in complectatia Euro 5
- 2
- 447 kg
- CF MOTO
- 900 cm3
- Recreation HIGH CC
- Rotax 900 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC, racire lichid
- 77 С.P
- automata CVT
- pe cardan
- electric
- double wishbone, amortizoare SACHS
- Multi-Link, bascula, amortizoare SACHS
- 2 discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- MC 145/60R16 66T
- MC 205/45R16 77T
- 2667 x 1572 x 1510 mm
- 104 mm
- 599 mm
- 20 L
- 280 kg
- 2022
- 799
- 190 mm
- 2 cilindri in linie,
- 67kW/9250 rpm
- 75N.m/8000 rpm
- EFI (injector)
- Electrostarter
- 6
- Furcă telescopică inversată
- Pendul cu monoshock
- 825 mm
- 19L
- 231 kg
- Hyper Naked
- Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, 3-cilindri, DOHC
- 890 см³
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 78,0 × 62,1 mm
- Carter umed
- 14 L
- 11.5 : 1
- 87,5 kW (119,0 PS) la10.000 rot./min.
- 93,0 Nm (9,5 kg-m) la 7.000 rot./min.
- Furci telescopice
- 130 mm
- Basculă, (suspensie tip braţ)
- 122 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injecţie de carburant
- Lanţ
- Diamant
- 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless)
- 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless)
- 2.090 mm
- 795 mm
- 1.190 mm
- 825 mm
- 140 mm
- 3,50 L
- 189 kg
- Sport Touring
- TOURING
- 2-cilindri, Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape
- 689cc
- Mecanica
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Carter umed
- 17,0 L
- 11,5:1
- 54,00 kW @ 8.750 rpm
- 68.0Nm (6.93kg-m) @ 6,500 rpm
- Furci telescopice
- 90 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 130 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injector
- Lanţ
- Duplex
- 25º
- 142 mm
- 120/70 R17 M/C 58W (tubeless)
- 180/55 R17 M/C 73W (tubeless)
- 2.140 mm
- 806 mm
- 1.290 mm
- 835 mm
- 140 mm
- 3,0 L
- 196 kg
- Electronic
- Electric
- Outlander
- 2023
- Rotax, cu un singur cilindru, 38 CP, 427 cc, racire cu lichid
- 450 cm3
- 38 C.P
- cu lichid
- CVT, P / R / N / H / L, frânare standard a motorului
- 2WD / 4WD selectabile cu diferențial frontal de blocare automată Visco-Lok
- Injectie EFI Transmisie cutie automata tip CVT, trepte P / R / N / H /L, cu frana de motor standard
- Fără limitator de viteză
- NU
- Două discuri ventilate de 214 mm, cu etriere hidraulice cu două pistoane
- Disc ventilat de 214 mm, cu etriere hidraulice cu două pistoane
- Brat dublu in forma de A
- Torsional Trailing arm Independent (TTI)
- 20,5 l.
- Din oțel de 12 inci
- Carlisle† Trail Wolf 25 x 8 x 12 in. (635 x 203 x 305 mm) Rear Tires Carlisle† Trail Wolf 25 x 10 x 12 in. (635 x 254 x 305 mm)
- 2310 x 1168 x 1330 mm
- 1499 mm
- 267 mm
- 858 mm
- 2
- 324 kg.
- Enduro
- 2022
- 1 cilindru, 4 timpi
- 249,9 cm³
- 6 viteze
- disc , Ø 260 mm
- disc , Ø 220 mm
- Electric
- WP XPLOR-USD, Ø 48 mm, 300 mm
- 355 mm
- 103,5 kg
- 9 L
- Oțel 25CrMo4 de tip leagăn dublu central
- 960 mm
- WP Xplor PDS amortizor; cursa 310 mm
- Naked
- 2022
- 2 cilindri, 4 timpi, parallel-twin
- 889 cm³
- Manuală în 6 trepte
- Disc, etrier cu 2 pistoane, 240 mm
- Disc, 300 mm
- Electric
- WP APEX 43, cursa 140 mm
- 191 mm
- 169 kg
- 14 L
- 820 mm
- WP APEX, monoamortizor, cursa 150 mm
- Travel-Enduro
- 2022
- 889 cm³
- 2 cilindri, 4 timpi, parallel twin
- Manuală în 6 trepte
- Disc, etrier cu 4 pistoane, 320 mm
- Disc, etrier cu doua pistoane, 260 mm
- Electric
- WP APEX 43, cursa 200 mm
- 850 mm
- 9L
- 233 mm
- WP APEX, monoamortizor, cursa 200 mm
- Sport Touring
- TOURING
- 2-cilindri, Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape
- 689cc
- Mecanica
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Carter umed
- 17,0 L
- 11,5:1
- 54,00 kW @ 8.750 rpm
- 68.0Nm (6.93kg-m) @ 6,500 rpm
- Furci telescopice
- 90 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 130 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injector
- Lanţ
- Duplex
- 25º
- 142 mm
- 120/70 R17 M/C 58W (tubeless)
- 180/55 R17 M/C 73W (tubeless)
- 2.140 mm
- 806 mm
- 1.290 mm
- 835 mm
- 140 mm
- 3,0 L
- 196 kg
- Electronic
- Electric