- Maverick Trail
- 2021
- Motor Rotax 800, 2 cilindri în V, EFI, 799 cc
- 800 cm3
- 51 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferenţial faţă autoblocabil cu tehnologie Visco-Lok. 2 moduri de tracţiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- Hidraulica
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1578 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 680 kg
BRP CAN-AM SSV
- Maverick Trail
- 2021
- Rotax 75 CP, 976 cc, V-twin, racire pe lichid
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- 2WD/4WD cu diferenţial faţă auto-blocabil Visco-Lok QE
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- 38 L
- 12-in. din aluminiu
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1270 x 1755 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 618,7 kg
- Maverick Trail
- 2021
- Motor Rotax 800, 2 cilindri în V, EFI, 799 cc
- 800 cm3
- 51 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- 2WD/4WD cu diferenţial faţă deschis.
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- DA
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- Carcasă profilată aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3005 x 1578 x 1753 mm.
- 136 kg
- 2301 mm.
- 254 mm
- 2
- 680 kg.
- Maverick Trail
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferențial blocabil spate технологией 2WD / 4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- DA
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/267 mm.
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1578 x 1753 mm
- 2301 mm
- 254 mm.
- 2
- 619 kg
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 305 mm
- cu lichid
- Braț dublu A-arm cu balansier / cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9 x12 /Maxxis Bighorn27x11x12
- Tip TTA-T, cu balansier / cursă - 305 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- 12"
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- 100 C/P
- 2
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 2301 mm
- 136 kg
- 38 L
- 637 kg
- Maverick Sport
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 680kg.
- Braț dublu A-arm cu balansier / cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Tip TTA-T, cu balansier / cursă - 305 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- 38 L
- 12"
- Maxxis Bighorn 2.0 27x 9x12 / Maxxis Bighorn 2.0 27x11x12
- Carcasă profilată aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 305 mm
- 2
- 630,5 kg
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 95 C/P
- cu lichid
- Braț dublu A-arm cu balansier / cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9 x12 /Maxxis Bighorn27x11x12
- Tip TTA-T, cu balansier / cursă - 305 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- TTA
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- 14’’ 14
- 3784 x 1524 x 1935 mm
- 3603 mm
- 136 kg
- 4
- 769.7 kg
- 38 L
- Maverick Sport
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 100 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier/cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Tip TTA-T, cu balansier/cursă - 375 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- 38 L
- 14"
- Maxxis Liberty 2.0 30x10x14 / Maxxis Liberty 30x10x14
- 3098 x 1626 x 1886mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 375 mm
- 2
- 722 kg
- Maverick Sport
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 95 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferenţial spate blocabil. 2 moduri de tracţiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 680kg
- Braț dublu A-arm cu balansier / cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Tip TTA-T, cu balansier / cursă - 305 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- 38 L
- 12"
- Maxxis Liberty 28x10x14 /Maxxis Liberty 28x10x14
- Carcasă profilată, aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3022 x 1578 x 1806 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 305 mm
- 2
- 637 kg
- Maverick X3
- 2021
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 172 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 14 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3353 x 1625 x 1661 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 356 mm
- 2
- 671.9 kg
- Traxter
- 2021
- Rotax® 50 CP, 799.9 cc V-twin, racire pe lichid
- 800 cm3
- 50 C/P
- cu lichid
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 14"14
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9x14/Maxxis Bighorn 2.0 27x11x14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3896 x 1575 x x 1930 mm
- 965 x 1384 x 305 mm
- 454 kg
- 2940 mm
- 280 mm
- 6
- 785 kg
- 292 mm
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 305 mm
- cu lichid
- Braț dublu A-arm cu balansier / cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9 x12 /Maxxis Bighorn27x11x12
- Tip TTA-T, cu balansier / cursă - 305 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- 12"
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- 100 C/P
- 2
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 2301 mm
- 136 kg
- 38 L
- 637 kg
- Maverick X3
- 2021
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 195 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3353 x 1847 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 738 kg
- Maverick X3
- 2020
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 195 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3416 x 1849 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 738 kg
- Maverick X3
- 2021
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 195 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3416 x 1849 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 747 kg
- Maverick X3
- 2021
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 195 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3416 x 1849 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 821.5 kg
- Maverick X3
- 2021
- Rotax ACE (eficiență avansată la combustie) 900 cc Motor cu turbocompresor cu trei cilindri, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer Donaldson de înaltă performanță
- 900 cm3
- 195 C/P
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Diferential fata blocabil cu tehnologie exclusiva Smart-Lok. 4 moduri de tractiune 2WD / 4WD / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Pârghii duble în formă de A cu bara anti-rulare / cursă - 559mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback cu ajustări de compresie și recul
- 4-linii de tracțiune torsionale braț X (TTX) cu bară de control / cursă - 559 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback cu compresie cu două viteze, reglaje de revenire și control de jos
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 14 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 30 x 9 x 14 in. / 30 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 4191 x 1847 x 1740 mm.
- 3429 mm.
- 406 mm
- 4
- 851 kg.
- Traxter
- 2021
- Motor Rotax 799, 2 cilindre , EFI, V-Twin
- 800 cm3
- 50 C/P
- cu lichid
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 14"14
- Maxxis Coronado 27x9x14/Maxxis Coronado 27x11x14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3071 x 1575 x 1930 mm
- 965 x 1384 x 305 mm
- 454 kg
- 2115 mm
- 280 mm
- 3
- 454 kg
- 292 mm
- Traxter
- 2021
- Motor Rotax 427, 1 cilindru , EFI,
- 450 cm3
- 38 C/P
- cu lichid
- CVT -L /H/N/R/P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok 2WD / 4WD /
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 12"12
- Maxxis M923J 25 x 8 x12 /Maxxis M924J 25x10x12
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3071 x 1575 x 1930 mm
- 965 x 1384 x 305 mm
- 272 kg
- 2115 mm
- 267 mm
- 3
- 593 kg
- 292 mm
- Traxter
- 2021
- Motor Rotax 799, 2 cilindre , EFI, V-Twin
- 800 cm3
- 50 C/P
- cu lichid
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 14"14
- Maxxis Coronado 27x9x14/Maxxis Coronado 27x11x14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3071 x 1575 x 1930 mm
- 965 x 1384 x 305 mm
- 454 kg
- 2115 mm
- 280 mm
- 3
- 663 kg
- 292 mm