- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 51 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferenţial faţă autoblocabil cu tehnologie Visco-Lok. 2 moduri de tracţiune 2WD/4WD
- Sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- Hidraulica
- 38 L
- 12"
- 3005 x 1596 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 570 kg
BRP CAN-AM SSV
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax de 976cc, V-Twin, 75cp, racire cu lichid, EFI
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu sistem Quick Response (QRS), ventilata cu debit mare de aer si protectie electronica a curelei de transmisie, trepte P-R-N-H-Extra L
- Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential fata cu Brake Traction Control (BTC)
- Sistem iTC - Intelligent Throttle Control
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- Frane fata cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Frana spate cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Suspensie fata cu brat dublu tip A, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
- 38 L
- 12-in. din aluminiu
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1596 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 618,7 kg
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 52 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
- Moduri de tractiune selectabile 2WD / 4WD cu diferential frontal cu BTC (Brake Traction Control)
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- DA
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- Carcasă profilată aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3005 x 1596 x 1753 mm.
- 136 kg
- 2301 mm.
- 254 mm
- 2
- 576,5 kg.
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 52 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
- Tractiune selectabila 2WD / 4WD cu diferential frontal autoblocabil Visco-Lok QE
- Sistem iTC - Intelligent Throttle Control
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1270 x 1753 mm
- 2301 mm
- 254 mm.
- 2
- 576.5 kg
- 2022
- Motor Rotax, 976cc, 100cp, V-Twin, EFI
- 1000 cm3
- 100 cp
- cu lichid
- Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
- Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
- 38 L
- 12
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9 X12 /Maxxis Bighorn 27x11x12
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 2301 mm
- 305
- 2
- 637,3 kg
- Maverick Sport
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 680kg.
- Braț dublu A-arm cu balansier / cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Tip TTA-T, cu balansier / cursă - 305 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- 38 L
- 12"
- Maxxis Bighorn 2.0 27x 9x12 / Maxxis Bighorn 2.0 27x11x12
- Carcasă profilată aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 305 mm
- 2
- 630,5 kg
- 2022
- Motor Rotax V-twin, 95 CP, 976 cc, racire cu lichid
- 1000 cm3
- 95 C/P
- cu lichid
- Transmisie Quick Response System CVT, aer ventilat si protectie electronica a curelei de transmisie, trepte: Extra-L / H / N / R / P
- Tren de rulare Selectabil 2WD/4WD cu diferential frontal cu Brake Traction Control (BTC) / diferential spate blocabil
- Alimentare injectie electronica EFI
- Frane fata cu discuri ventilate de 220 mm, cu etriere hidraulice cu 2 pistoane
- Frana spate cu discuri ventilate de 220 mm, cu etriere hidraulice cu 2 pistoane
- Suspensie fata: brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, amortizoare SHOWA 2.0, cursa 292 mm
- Suspensie spate: TTA cu bara stabilizatoare, amortizoare SHOWA 2.0 , cursa 305 mm
- 38 L
- 14’’
- 3784 x 1578 x 2062 mm
- 3603 mm
- 305
- 4
- 769.7 kg
- 38 L
- Maverick Sport
- 2022
- Motor Rotax, 976cc, 100 cp, V-Twin, EFI
- 1000 cm3
- 100 C/P
- cu lichid
- Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
- Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 Podium Piggyback cu compresie ajustabila QS3, cursa de 376mm
- Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 Podium Piggyback cu compresie ajustabila QS3, cursa de 376mm
- 38 L
- 14"
- Maxxis Liberty 2.0 30x10x14 / Maxxis Liberty 30x10x14
- 3098 x 1626 x 1886mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 381 mm
- 2
- 722,6 kg
- Maverick Sport
- 2022
- Motor Rotax, 976cc, 95cp, V-Twin, EFI
- 1000 cm3
- 95 C/P
- cu lichid
- Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
- Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential frontal cu Brake Traction Control / diferential blocabil spate
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- 680kg
- Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
- Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
- 38 L
- 12"
- Maxxis Liberty 28x10x14 /Maxxis Liberty 28x10x14
- Carcasă profilată, aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3022 x 1578 x 1930 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 305 mm
- 2
- 637.3 kg
- 2022
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 120 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Moduri de tractiune selectabile: 2WD / 4WD cu diferential frontal / 4WD TRAIL ACTIV / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 14 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3353 x 1625 x 1661 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 356 mm
- 2
- 701,3 kg
- Traxter
- 2021
- Rotax® 50 CP, 799.9 cc V-twin, racire pe lichid
- 800 cm3
- 50 C/P
- cu lichid
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 14"14
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9x14/Maxxis Bighorn 2.0 27x11x14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3896 x 1575 x x 1930 mm
- 965 x 1384 x 305 mm
- 454 kg
- 2940 mm
- 280 mm
- 6
- 785 kg
- 292 mm
- 2022
- Rotax ACE (eficiență avansată la combustie) 900 cc Motor cu turbocompresor cu trei cilindri, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer Donaldson de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Moduri de tractiune 2WD / 4 WD cu diferential fata blocabil / 4WD TRAIL ACTIV / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 14 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3353 x 1625 x 1661 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 356 mm
- 2
- 356 kg
- 2022
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3353 x 1847 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 762 kg
- 2022
- Rotax ACE 900cc Turbocharged, 3 cilindri
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Transmisie cutie automata tip CVT cu Quick Response System X (QRS-X), ventilata cu flux ridicat de aer, admisii si evacuare aer repozitionate, L / H N / R / P
- Tren de rulare diferential fata blocabil cu tehnologie exclusiva Smart-Lok, 4 moduri de tractiune: 2WD / 4WD, cu diferential fata blocat: 4WD MUD / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Frane fata cu discuri ventilate de 262 mm, cu etriere hidraulice cu doua pistoane
- Frana spate cu discuri ventilate de 248 mm, cu etriere hidraulice cu doua pistoane
- Suspensie fata: brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 PODIUM Piggyback cu compresie ajustabila QS3, cursa 559mm
- Suspensie spate: 4 brate Torsional Trailing-arm X (TTX) cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 PODIUM Piggyback cu compresie ajustabila QS3, cursa 559mm
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3360 x 1885 x 1727 mm
- 91 Kg
- 406 mm
- 2
- 797,4 kg
- 2022
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- 4 moduri de tractiune: 2WD / 4WD, cu diferential fata blocat: 4WD TRAIL ACTIV / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback cu tehnologie Smart-Shox, ajustabile, cursa 559mm
- 4 brate Torsional Trailing-arm X (TTX) cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 3.0 PODIUM RC2, cursa 610mm
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Carnivore 32 x 10 x 14 in / 32 x 10 x 14 in
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3353 x 1847 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 770,7 kg
- 2022
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- 4 moduri de tractiune: 2WD / 4WD, cu diferential fata blocat: 4WD ROCK / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3416 x 1849 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 836 kg
- Maverick X3
- 2021
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 195 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3416 x 1849 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 747 kg
- 2022
- Motor Rotax ACE, 200 CP, 900 cc, 3 cilindri supraalimentat, cu intercooler integrat
- 900 cm3
- 200 C/P
- Cu lichid
- Transmisie cutie automata tip CVT cu Quick Response System X (QRS-X) ventilata cu flux ridicat de aer, trepte L-H-N-R-P
- 4 moduri de tractiune: 2WD / 4WD, cu diferential fata blocat: 4WD TRAIL ACTIV / 4WD TRAIL
- Alimentare Electronic Fuel Injection (EFI) cu Intelligent Throttle Control
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Frane fata cu discuri ventilate de 262 mm, cu etriere hidraulice cu doua pistoane
- Frana spate cu discuri ventilate de 248 mm, cu etriere hidraulice cu doua pistoane
- brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback, cursa 559mm
- 4 brate Torsional Trailing-arm X (TTX) cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 3.0 PODIUM RC2 Piggyback, cursa 559mm
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 14 inch
- Maxxis Carnivore 32 x 10 x 14
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 4191 x 1847 x 1740 mm.
- 3429 mm.
- 406 mm
- 4
- 872,7 kg.
- Traxter
- 2021
- Motor Rotax 799, 2 cilindre , EFI, V-Twin
- 800 cm3
- 50 C/P
- cu lichid
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 14"14
- Maxxis Coronado 27x9x14/Maxxis Coronado 27x11x14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3071 x 1575 x 1930 mm
- 965 x 1384 x 305 mm
- 454 kg
- 2115 mm
- 280 mm
- 3
- 454 kg
- 292 mm
- Traxter
- 2022
- Rotax 650cc, 1 cilindru, racit cu lichid, EFI
- 650 cm3
- 52 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica a curelei de transmisie, trepte L / H / N / R / P
- Sistem de control al acceleratiei iTC (Intelligent Throttle Control)
- Frane fata cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- Electric
- Frana spate cu 1 disc 220mm ventilat, etriere hidraulice cu 1 piston
- 305 mm
- Tractiune selectabila Turf Mode / 2WD / 4WD cu diferential autoblocabil frontal Visco-Lok
- Suspensie fata cu brat dublu tip A, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Hidraulica
- 40 L
- 14
- Anvelopa fata:27 x 9 x 14 Anvelopa spate:27 x 11 x 14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3071 x 1575 x 1930 mm
- 96.5 x 138.4 x 30.5 cm
- 454 kg
- 2115 mm
- 280 mm
- 3
- 676.8 kg
- 292 mm