- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 51 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferenţial faţă autoblocabil cu tehnologie Visco-Lok. 2 moduri de tracţiune 2WD/4WD
- Sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- Hidraulica
- 38 L
- 12"
- 3005 x 1596 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 570 kg
BRP
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax de 976cc, V-Twin, 75cp, racire cu lichid, EFI
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu sistem Quick Response (QRS), ventilata cu debit mare de aer si protectie electronica a curelei de transmisie, trepte P-R-N-H-Extra L
- Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential fata cu Brake Traction Control (BTC)
- Sistem iTC - Intelligent Throttle Control
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- Frane fata cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Frana spate cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Suspensie fata cu brat dublu tip A, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
- 38 L
- 12-in. din aluminiu
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1596 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 618,7 kg
- 2023
- Motor Rotax, 976cc, 100cp, V-Twin, EFI
- 1000 cm3
- 100 cp
- cu lichid
- Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
- Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
- 38 L
- 12
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9 X12 /Maxxis Bighorn 27x11x12
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 2301 mm
- 305
- 2
- 637,3 kg
- 1300 cm3
- Sport Cruising
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare FOX Podium pe gaz
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2642 x 1497 x 1099 mm
- 115 mm
- 675 mm
- 27 L
- 408 kg
Can-Am Spyder & Can-Am Ryker
Can-Am Spyder F3-S SE6 Monolith Black Satin
379.980,00 MDL
339.980,00 MDL
- 1300 cm3
- Cruiser Touring
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2596 x 1497 x 1241 mm
- 115 mm
- 675 mm
- 27 L
- 430 kg
Can-Am Spyder & Can-Am Ryker
Can-Am Spyder F3 Limited SE6 Magma Red Metallic...
519.980,00 MDL
419.980,00 MDL
- 1300 cm3
- Touring
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2667 x 1572 x 1510 mm
- 115 mm
- 772 mm
- 26 L
- 459 kg
Can-Am Spyder & Can-Am Ryker
Can-Am Spyder RT LTD SE6 Petrol Blue Dark MY23
530.000,00 MDL
489.980,00 MDL
- 600 cm3
- Recreation MID CC
- Rotax 600 ACE, 2 cilindri, EFI, ETC, racire lichid
- 47 С.P
- automata CVT
- pe cardan
- electric
- double wishbone, amortizoare SACHS
- Multi-Link, bascula, amortizoare SACHS
- 2 discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- MC 145/60R16 66T
- MC 205/45R16 77T
- 2667 x 1572 x 1510 mm
- 104 mm
- 599 mm
- 20 L
- 270 kg
- 900 cm3
- Recreation HIGH CC
- Rotax 900 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC, racire lichid
- 77 С.P
- automata CVT
- pe cardan
- electric
- double wishbone, amortizoare SACHS
- Multi-Link, bascula, amortizoare SACHS
- 2 discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- MC 145/60R16 66T
- MC 205/45R16 77T
- 2667 x 1572 x 1510 mm
- 104 mm
- 599 mm
- 20 L
- 280 kg
- 900 cm3
- Recreation HIGH CC
- Rotax 900 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC, racire lichid
- 77 С.P
- automata CVT
- pe cardan
- electric
- independenta cu brat dublu, amortizoare reglabile KYB HPG
- Multi-Link, bascula, amortizoare reglabile KYB HPG
- 2 discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- MC 145/60R16 66T
- MC 205/55R15 81T
- 2352x 1509 x 1062 mm
- 112 mm
- 615 mm
- 20 L
- 285 kg
- 900 cm3
- Rec Lite
- Rotax 900 ACE, cu iTC
- 90 С.P
- CLCS (Sistem de racire cu circuit inchis)
- Electrica
- 30
- 2790 X 1180 x1045 mm
- 2
- 186
- 900 cm3
- Rec Lite
- Rotax 900 ACE, cu iTC
- 90 С.P
- CLCS (Sistem de racire cu circuit inchis)
- Electrica
- 30 L
- 3050 X 1180 x 1070
- 3
- 199
- 1500 cm3
- Performance
- Rotax 1630 ACE iTC
- 230 С.P
- CLCS (Sistem de racire cu circuit inchis)
- Electrica
- 60 L
- 3318 X 1250 X 1137 mm
- 3
- 351 kg
- 2022
- Rotax ACE (eficiență avansată la combustie) 900 cc Motor cu turbocompresor cu trei cilindri, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer Donaldson de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Moduri de tractiune 2WD / 4 WD cu diferential fata blocabil / 4WD TRAIL ACTIV / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 14 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3353 x 1625 x 1661 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 356 mm
- 2
- 356 kg
- Outlander
- 2023
- Rotax, 2 cilindri , 976 cm3 ,V-twin, racire cu lichid
- 1000 cm3
- 91 C.P
- cu lichid
- Transmisie cu variație continuă (CVT) cu frână de motor
- Selectabil 2WD / 4WD cu cu diferential fata auto-blocabil Visco-Lok QE
- Control inteligent al clapetei de accelerație (iTC ™ ️) cu injecție electronică de combustibil (EFI)
- Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
- Fără limitator de viteză
- NU
- Discuri de frână duble ventiate de 214 mm cu etrieri hidraulici cu piston dublu
- Disc de frână ventilat de 214 mm cu etrieri hidraulici cu piston dublu
- Braț A dublu arcuit cu bara de balansare din față Călătorie de 23,2 cm
- Braț de tracțiune torsional Independent (TTI) Călătorie de 9,9 inci (25,1 cm)
- 20,5 l.
- 14 " 14
- Maxxis Bighorn 2.0 27 x 9 x 14 / Maxxis Bighorn 2.0 27 x 11 x 14
- 2388 х 1219х 1350 мм
- 1499 mm
- 279 mm
- 877 mm
- 2
- 408 kg.
- Outlander
- 2023
- Rotax, cu un singur cilindru, 38 CP, 427 cc, racire cu lichid
- 450 cm3
- 38 C.P
- cu lichid
- CVT, P / R / N / H / L, frânare standard a motorului
- 2WD / 4WD selectabile cu diferențial frontal de blocare automată Visco-Lok
- Injectie EFI Transmisie cutie automata tip CVT, trepte P / R / N / H /L, cu frana de motor standard
- Fără limitator de viteză
- NU
- Două discuri ventilate de 214 mm, cu etriere hidraulice cu două pistoane
- Disc ventilat de 214 mm, cu etriere hidraulice cu două pistoane
- Brat dublu in forma de A
- Torsional Trailing arm Independent (TTI)
- 20,5 l.
- Din oțel de 12 inci
- Carlisle† Trail Wolf 25 x 8 x 12 in. (635 x 203 x 305 mm) Rear Tires Carlisle† Trail Wolf 25 x 10 x 12 in. (635 x 254 x 305 mm)
- 2310 x 1168 x 1330 mm
- 1499 mm
- 267 mm
- 858 mm
- 2
- 324 kg.
- Outlander
- 2022
- Rotax, 2 cilindri , 976 cm3 ,V-twin, racire cu lichid
- 1000 cm3
- 91 C.P
- cu lichid
- Transmisie cu variație continuă (CVT) cu frână de motor
- Selectabil 2WD / 4WD cu cu diferential fata auto-blocabil Visco-Lok QE
- injectie electronica EFI
- Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
- Fără limitator de viteză
- DA
- Discuri de frână duble ventil ate de 214 mm cu etrieri hidraulici cu piston dublu
- Disc de frână ventilat de 214 mm cu etrieri hidraulici cu piston dublu
- Brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoareCursa de 9.2 in. (23.3cm) , FOX† 1.5 PODIUM† QS3
- Brat independent Torsional Trailing (TTI) Cursa de 9.9 in. (25,1 cm), FOX† 1.5 PODIUM† QS3
- 20,5 l.
- 14 " 14
- ITP Terracross 26x8x14 /ITP Terracross 26x10x14
- 2388 х 1219х 1350 мм
- 1499 mm
- 279 mm
- 877 mm
- 2
- 408 kg.
- Outlander
- 2023
- Rotax 82 CP, 976 cc V-twin, racire cu lichid
- 1000 cm3
- 82 C.P
- cu lichid
- Cutie automata tip CVT, trepte P / R / N / H / L, cu frana de motor standard
- Selectare tracțiune -2WD / 4WD cu control al tracțiunii frânei (BTC)
- Injectie EFI Transmisie cutie automata tip CVT, trepte P / R / N / H /L, cu frana de motor standard
- Fără limitator de viteză
- NU
- Două discuri ventilate de 214 mm, cu etriere hidraulice cu două pistoane
- Disc ventilat de 214 mm, cu etriere hidraulice cu două pistoane
- Brat dublu in forma de A
- Torsional Trailing arm Independent (TTI)
- 20,5 l.
- Din aluminiu de 14 inci
- ITP† Terracross 26 x 8 x 14 in. (66 x 20.3 x 35.6 cm) Roti spate ITP† Terracross 26 x 10 x 14 in. (66 x 25.4 x 35.6 cm)
- 2388 x 1219 x 1350 mm
- 1499 mm
- 267 mm
- 858 mm
- 2
- 408 kg.
- Outlander
- 2022
- Rotax 90 CP, 976 cc V-twin, racire cu lichid
- 1000 cm3
- 90 C.P
- cu lichid
- CVT, P / R / N / H / L, frânare standard a motorului
- 2WD / 4WD selectabile cu diferențial frontal de blocare automată Visco-Lok
- Injectie EFI Transmisie cutie automata tip CVT, trepte P / R / N / H /L, cu frana de motor standard
- Fără limitator de viteză
- NU
- Două discuri ventilate de 214 mm, cu etriere hidraulice cu două pistoane
- Disc ventilat de 214 mm, cu etriere hidraulice cu două pistoane
- Brat dublu in forma de A
- Torsional Trailing arm Independent (TTI)
- 20,5 l.
- Din aluminiu de 14 inci
- ITP† Terracross 26 x 8 x 14 in. (66 x 20.3 x 35.6 cm) Roti spate ITP† Terracross 26 x 10 x 14 in. (66 x 25.4 x 35.6 cm)
- 2388 x 1219 x 1350 mm
- 1499 mm
- 267 mm
- 858 mm
- 2
- 408 kg.
- 2022
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- 4 moduri de tractiune: 2WD / 4WD, cu diferential fata blocat: 4WD ROCK / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3416 x 1849 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 836 kg
- 2022
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3353 x 1847 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 762 kg