- Outlander
- 2021
- Rotax, 2 cilindri , 976 cm3 ,V-twin, racire cu lichid
- 1000 cm3
- 90 C.P
- cu lichid
- Transmisie cu variație continuă (CVT) cu frână de motor
- Selectabil 2WD / 4WD cu cu diferential fata auto-blocabil Visco-Lok QE
- injectie electronica EFI
- Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
- Fără limitator de viteză
- NU
- Discuri de frână duble ventil ate de 214 mm cu etrieri hidraulici cu piston dublu
- Disc de frână ventilat de 214 mm cu etrieri hidraulici cu piston dublu
- Brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoareCursa de 9.2 in. (23.3cm) , FOX† 1.5 PODIUM† QS3
- Brat independent Torsional Trailing (TTI) Cursa de 9.9 in. (25,1 cm), FOX† 1.5 PODIUM† QS3
- 20,5 l.
- 14 " 14
- ITP Terracross 26x8x14 /ITP Terracross 26x10x14
- 2388 х 1219х 1350 мм
- 1499 mm
- 279 mm
- 877 mm
- 2
- 408 kg.
BRP
- Maverick Trail
- 2021
- Motor Rotax 800, 2 cilindri în V, EFI, 799 cc
- 800 cm3
- 51 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferenţial faţă autoblocabil cu tehnologie Visco-Lok. 2 moduri de tracţiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- Hidraulica
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1578 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 680 kg
- Maverick Trail
- 2021
- Motor Rotax 800, 2 cilindri în V, EFI, 799 cc
- 800 cm3
- 51 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- 2WD/4WD cu diferenţial faţă deschis.
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- DA
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- Carcasă profilată aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3005 x 1578 x 1753 mm.
- 136 kg
- 2301 mm.
- 254 mm
- 2
- 680 kg.
- Maverick Trail
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferențial blocabil spate технологией 2WD / 4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- DA
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/267 mm.
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1578 x 1753 mm
- 2301 mm
- 254 mm.
- 2
- 619 kg
- Maverick Trail
- 2021
- Rotax 75 CP, 976 cc, V-twin, racire pe lichid
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- 2WD/4WD cu diferenţial faţă auto-blocabil Visco-Lok QE
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- 38 L
- 12-in. din aluminiu
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1270 x 1755 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 618,7 kg
- Maverick Sport
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 680kg.
- Braț dublu A-arm cu balansier / cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Tip TTA-T, cu balansier / cursă - 305 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- 38 L
- 12"
- Maxxis Bighorn 2.0 27x 9x12 / Maxxis Bighorn 2.0 27x11x12
- Carcasă profilată aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 305 mm
- 2
- 630,5 kg
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 305 mm
- cu lichid
- Braț dublu A-arm cu balansier / cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9 x12 /Maxxis Bighorn27x11x12
- Tip TTA-T, cu balansier / cursă - 305 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- 12"
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- 100 C/P
- 2
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 2301 mm
- 136 kg
- 38 L
- 637 kg
- Maverick Sport
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 95 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferenţial spate blocabil. 2 moduri de tracţiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 680kg
- Braț dublu A-arm cu balansier / cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Tip TTA-T, cu balansier / cursă - 305 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- 38 L
- 12"
- Maxxis Liberty 28x10x14 /Maxxis Liberty 28x10x14
- Carcasă profilată, aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3022 x 1578 x 1806 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 305 mm
- 2
- 637 kg
- Traxter
- 2021
- Rotax® 50 CP, 799.9 cc V-twin, racire pe lichid
- 800 cm3
- 50 C/P
- cu lichid
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 14"14
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9x14/Maxxis Bighorn 2.0 27x11x14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3896 x 1575 x x 1930 mm
- 965 x 1384 x 305 mm
- 454 kg
- 2940 mm
- 280 mm
- 6
- 785 kg
- 292 mm
- 1300 cm3
- Sport Cruising
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare FOX Podium pe gaz
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2642 x 1497 x 1099 mm
- 115 mm
- 675 mm
- 27 L
- 408 kg
- 1300 cm3
- Sport Cruising
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare FOX Podium pe gaz
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2642 x 1497 x 1099 mm
- 115 mm
- 675 mm
- 27 L
- 408 kg
- 1300 cm3
- Sport Cruising
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2642 x 1497 x 1099 mm
- 115 mm
- 675 mm
- 27 L
- 408 kg
- 1300 cm3
- Cruiser Touring
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2596 x 1497 x 1241 mm
- 115 mm
- 675 mm
- 27 L
- 430 kg
- 1300 cm3
- Cruiser Touring
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2596 x 1497 x 1241 mm
- 115 mm
- 675 mm
- 27 L
- 430 kg
- 1300 cm3
- Cruiser Touring
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2596 x 1497 x 1241 mm
- 115 mm
- 675 mm
- 27 L
- 430 kg
- 1300 cm3
- Cruiser Touring
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2596 x 1497 x 1241 mm
- 115 mm
- 675 mm
- 27 L
- 430 kg
- 1300 cm3
- Touring
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2777 x 1554 x 1464 mm
- 115 mm
- 772 mm
- 26 L
- 459 kg
- 1300 cm3
- Touring
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2667 x 1572 x 1510 mm
- 115 mm
- 772 mm
- 26 L
- 459 kg
- 1300 cm3
- Touring
- Rotax 1330 ACE, 3 cilindri, EFI, ETC
- 115 С.P
- Semi-automată SE6, 6 trepte și marșarier
- curea
- electric
- brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare SACHS
- bascula, amortizor SACHS
- discuri 270mm, etriere Brembo cu 4 pistoane
- disc 270mm, etrier cu 1 piston
- MC165/55R15 55H
- MC225/50R15 76H
- 2667 x 1572 x 1510 mm
- 115 mm
- 772 mm
- 26 L
- 459 kg
- 600 cm3
- Recreation MID CC
- Rotax 600 ACE, 2 cilindri, EFI, ETC, racire lichid
- 47 С.P
- automata CVT
- pe cardan
- electric
- double wishbone, amortizoare SACHS
- Multi-Link, bascula, amortizoare SACHS
- 2 discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- discuri 270 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
- MC 145/60R16 66T
- MC 205/45R16 77T
- 2667 x 1572 x 1510 mm
- 104 mm
- 599 mm
- 20 L
- 270 kg