- Trei cilindri, Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape, on-Command® 2WD, 4WD, 4WD cu Diff-lock
- 998cc
- Cardan
- Disc hidraulic dublu
- Disc hidraulic dublu, Frână de parcare montată pe ax
- 80,0 mm x 66,2 mm
- Carter uscat
- 34,0 L
- 11,3
- Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 412 mm wheel travel
- Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 432 mm wheel travel
- Electric
- Maxxis Boghorn M917, AT29x9.00R-14, jante din aluminiu
- Maxxis Boghorn M918, AT29x11.00R-14, jante din aluminiu
- 3.121 mm
- 1.626 mm
- 1.834 mm
- 330 mm
- 3,4 L
- 685 kg / 699
UTV | SSV
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 51 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferenţial faţă autoblocabil cu tehnologie Visco-Lok. 2 moduri de tracţiune 2WD/4WD
- Sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- Hidraulica
- 38 L
- 12"
- 3005 x 1596 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 570 kg
- 2023
- Motor Rotax, 976cc, 100cp, V-Twin, EFI
- 1000 cm3
- 100 cp
- cu lichid
- Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
- Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
- 38 L
- 12
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9 X12 /Maxxis Bighorn 27x11x12
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 2301 mm
- 305
- 2
- 637,3 kg
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax de 976cc, V-Twin, 75cp, racire cu lichid, EFI
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu sistem Quick Response (QRS), ventilata cu debit mare de aer si protectie electronica a curelei de transmisie, trepte P-R-N-H-Extra L
- Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential fata cu Brake Traction Control (BTC)
- Sistem iTC - Intelligent Throttle Control
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- Frane fata cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Frana spate cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Suspensie fata cu brat dublu tip A, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
- 38 L
- 12-in. din aluminiu
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1596 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 618,7 kg
- Trei cilindri, Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape, on-Command® 2WD, 4WD, 4WD cu Diff-lock
- 998cc
- Cardan
- Disc hidraulic dublu
- Disc hidraulic dublu, Frână de parcare montată pe ax
- 80,0 mm x 66,2 mm
- Carter uscat
- 34,0 L
- 11,3
- Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 412 mm wheel travel
- Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 432 mm wheel travel
- Electric
- Maxxis Boghorn M917, AT29x9.00R-14, jante din aluminiu
- Maxxis Boghorn M918, AT29x11.00R-14, jante din aluminiu
- 3.121 mm
- 1.626 mm
- 1.834 mm
- 330 mm
- 3,4 L
- 685 kg / 699
- Trei cilindri, Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape, on-Command® 2WD, 4WD, 4WD cu Diff-lock
- 998cc
- Cardan
- Disc hidraulic dublu
- Disc hidraulic dublu, Frână de parcare montată pe ax
- 80,0 mm x 66,2 mm
- Carter uscat
- 34,0 L
- 11,3
- Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 412 mm wheel travel
- Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 432 mm wheel travel
- Electric
- Maxxis Boghorn M917, AT29x9.00R-14, jante din aluminiu
- Maxxis Boghorn M918, AT29x11.00R-14, jante din aluminiu
- 3.121 mm
- 1.626 mm
- 1.834 mm
- 330 mm
- 3,4 L
- 685 kg / 699
- Răcit cu lichid, 2 Cilindri, 4 timpi, DOHC, Parallel Twin
- 847cc
- Cardan
- Disc hidraulic dublu
- Disc hidraulic dublu, Frână de parcare montată pe ax
- 82 mm x 80,2 mm
- Carter uscat
- 35,0 L
- 10.5 : 1
- Furci duble independente, deplasare 221mm
- Furci duble independente, deplasare 226mm
- Electric
- MAXXIS MU75, AT26 x 8-12
- MAXXIS MU76, AT26 x 10-12
- 2.920 mm
- 1.500 mm
- 1.900 mm
- 280 mm
- 4,4 L
- 719,5 kg
- Răcit cu lichid, 2 Cilindri, 4 timpi, DOHC, Parallel Twin
- 847cc
- Cardan
- Disc hidraulic dublu
- Disc hidraulic dublu, Frână de parcare montată pe ax
- 82 mm x 80,2 mm
- Carter uscat
- 35,0 L
- 10.5 : 1
- Furci duble independente, deplasare 221mm
- Furci duble independente, deplasare 226mm
- Electric
- MAXXIS MU75, AT26 x 8-12, jante din aluminiu
- MAXXIS MU76, AT26 x 10-12, jante de aluminiu
- 2.920 mm
- 1.500 mm
- 1.900 mm
- 280 mm
- 4,4 L
- 719,5 kg
- Răcit cu lichid, 2 Cilindri, 4 timpi, DOHC, Parallel Twin
- 847cc
- Cardan
- Disc hidraulic dublu ventilat
- Disc hidraulic dublu ventilat, Frână de parcare montată pe ax
- 82 mm x 80,2 mm
- Carter uscat
- 35,0 L
- 10.5 : 1
- Furci duble independente, deplasare 221mm
- Furci duble independente, deplasare 226mm
- Electric
- MAXXIS MU75, AT26 x 8-12
- MAXXIS MU76, AT26 x 10-12
- 3.100 mm
- 1.519 mm
- 1.960 mm
- 273 mm
- 4,4 L
- 754 kg
- Monocilindru, 4 timpi, Răcit cu lichid, SOHC, 4-supape
- 686cc
- Cardan
- Disc hidraulic dublu
- Disc hidraulic dublu
- 102.0 mm x 84.0 mm
- Carter UMED
- 36,7 L
- 10.0 : 1
- Furci duble independente, deplasare 205 mm
- Furci duble independente, deplasare 205 mm
- Electric
- AT25x8-12NHS
- AT25x10-12NHS
- 3.100 mm
- 1.570 mm
- 1.925 mm
- 300 mm
- 2,6 L
- 613 kg
- 2022
- Rotax ACE (eficiență avansată la combustie) 900 cc Motor cu turbocompresor cu trei cilindri, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer Donaldson de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Moduri de tractiune 2WD / 4 WD cu diferential fata blocabil / 4WD TRAIL ACTIV / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 14 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3353 x 1625 x 1661 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 356 mm
- 2
- 356 kg
- 1 cilindru, 4 timpi, SOHC, EFI
- 495 cc
- 37 CP
- cu lichid
- pe cardan
- injectie electronica EFI
- hidraulica, 2 discuri
- ECU
- hidraulica, 2 discuri
- 46.9 N.m/5500 RPM
- electrica
- dublu brat independenta, reglabila
- dublu brat independenta, reglabila
- Hidraulic
- 27 L
- mecanic
- 12″/12″ cu aleaj usor
- Fata
- 2870x1510x1830 mm (LxlxH)
- 2040 mm
- 287 mm
- 72 km/h
- 2
- 557 kg
- ambreiaj CVTech, bila pentru remorca, jante din aliaj, troliu electric, suspensii independente, tractiune selectabila 2WD/4WD, diferential blocabil, bord cu afisaj LCD, capacitate incarcare 100 kg, capacitate tractare 500 kg.
- CFMOTO Z5 EX
- V-twin, 4-stroke, SOHC, 8-valve EURO 4
- 962,2 cc
- 77 CP
- cu lichid
- CVT L/H/N/R/P
- injectie electronica EFI
- hidraulica, 2 discuri
- EFI
- hidraulica, 2 discuri
- 77/6750 rpm RPM
- electrica
- dublu brat independenta, reglabila
- dublu brat independenta, reglabila
- Hidraulic
- 27 L
- mecanic
- 12″/12″ cu aleaj usor
- ANVELOPE FAȚĂ 27x9-14 ANVELOPE SPATE 27x11-14
- 2990 x 1565 x 1820 mm (LxlxH)
- 2285 mm
- 310 mm
- 72 km/h
- 2
- 680 kg
- ambreiaj CVTech, bila pentru remorca, jante din aliaj, troliu electric, suspensii independente, tractiune selectabila 2WD/4WD, diferential blocabil, bord cu afisaj LCD, capacitate incarcare 100 kg, capacitate tractare 500 kg.
- CFMOTO ZFORCE 1000 EPS
- Cilindru dublu în V, 4 Timpi, 8 Valve, EFI, SOHC
- 962,6 cc
- 78 CP
- cu lichid
- automat CVT
- injectie electronica EFI
- Hydraulic
- EFI
- Hydraulic
- 79/6500 RPM
- electrica
- dublu brat independenta, reglabila
- dublu brat independenta, reglabila
- Hidraulic
- 40 L
- mecanic
- 12″/12″ cu aleaj usor
- ANVELOPE FAȚĂ 27×9.00R14 ANVELOPE SPATE 27×11.00R14
- 2945x1615x1850 mm (LxlxH)
- 2050 mm
- 293 mm
- 72 km/h
- 3
- 690 kg
- ambreiaj CVTech, bila pentru remorca, jante din aliaj, troliu electric, suspensii independente, tractiune selectabila 2WD/4WD, diferential blocabil, bord cu afisaj LCD, capacitate incarcare 100 kg, capacitate tractare 500 kg.
- CFMOTO UFORCE 1000 EPS
- 2022
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- 4 moduri de tractiune: 2WD / 4WD, cu diferential fata blocat: 4WD ROCK / 4WD TRAIL
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3416 x 1849 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 836 kg
- 2022
- 900 cc Turbo-cilindru turbo motor, răcit cu lichid cu intercooler integrat și filtru de aer de înaltă performanță
- 900 cm3
- 200 CP
- Cu lichid
- Sistemul de răspuns rapid X (QRS-X), echipat cu un sistem de răcire cu aer cu performanțe îmbunătățite. Treapta inferioară / Overdrive / Neutru / Înapoi / Blocare parcare (L / H / N / R / P)
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Control intelectual de accelerație (iTC ™) cu injecție electronică a combustibilului (EFI)
- Sistem de servodirecție cu cuplu ridicat și 3 regimuri de lucru.
- Două frâne cu discuri ventilate de 262 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Două frâne cu discuri ventilate de 248 mm, cu cleme cu două pistoane hidraulice
- Brațe duble tip A, stabilizator-bară anti-rulare /cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare și reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 4 brațe Torsional Trailing-arm X (TTX), stabilizator-bară anti-rulare/ cursă suspensie 508 mm. Amortizoare FOX 2.5 PODIUM cu rezervoare exterioare, sistem de prevenire anti-șoc reglaj a caracteristicilor cursei de compresie QS3.
- 40 l.
- Jante din aluminiu turnate de 15 inch
- Maxxis Bighorn 2.0 28 x 9 x 14 in. / 28 x 11 x 14 in.
- Oțel bifazat 980 complet sudat
- 3353 x 1847 x 1740 mm
- 91 Kg
- 2591 mm
- 406 mm
- 2
- 762 kg
- Traxter
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindre , EFI, V-Twin
- 1000 cm3
- 82 C/P
- cu lichid
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 12"12
- Maxxis Coronado 27x9x14/Maxxis Coronado 27x11x14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3915 x 1625 x 1981 mm
- 1803 x 1384 x 254 mm
- 454 kg
- 2940 mm
- 280 mm
- 3
- 831,5 kg
- 292 mm
- Traxter
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindre , EFI, V-Twin
- 1000 cm3
- 82 C/P
- cu lichid
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 12"12
- Maxxis Coronado 27x9x14/Maxxis Coronado 27x11x14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3194 x 1625 x 2032 mm
- 965 x 1384 x 305 mm
- 454 kg
- 2115 mm
- 280 mm
- 3
- 454 kg
- 292 mm
- 2022
- Motor Rotax V-twin, 95 CP, 976 cc, racire cu lichid
- 1000 cm3
- 95 C/P
- cu lichid
- Transmisie Quick Response System CVT, aer ventilat si protectie electronica a curelei de transmisie, trepte: Extra-L / H / N / R / P
- Tren de rulare Selectabil 2WD/4WD cu diferential frontal cu Brake Traction Control (BTC) / diferential spate blocabil
- Alimentare injectie electronica EFI
- Frane fata cu discuri ventilate de 220 mm, cu etriere hidraulice cu 2 pistoane
- Frana spate cu discuri ventilate de 220 mm, cu etriere hidraulice cu 2 pistoane
- Suspensie fata: brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, amortizoare SHOWA 2.0, cursa 292 mm
- Suspensie spate: TTA cu bara stabilizatoare, amortizoare SHOWA 2.0 , cursa 305 mm
- 38 L
- 14’’
- 3784 x 1578 x 2062 mm
- 3603 mm
- 305
- 4
- 769.7 kg
- 38 L
- Cilindru dublu în V, 4 Timpi, 8 Valve, EFI, SOHC
- 580 cm3
- 40 CP
- cu lichid
- automat CVT
- injectie electronica EFI
- Hydraulic
- EFI
- Hydraulic
- 79/6500 RPM
- electrica
- dublu brat independenta, reglabila
- dublu brat independenta, reglabila
- Hidraulic
- 40 L
- mecanic
- 12″/12″ cu aleaj usor
- ANVELOPE FAȚĂ 27×9.00R14 ANVELOPE SPATE 27×11.00R14
- 2945x1615x1850 mm (LxlxH)
- 2050 mm
- 293 mm
- 72 km/h
- 3
- 690 kg
- ambreiaj CVTech, bila pentru remorca, jante din aliaj, troliu electric, suspensii independente, tractiune selectabila 2WD/4WD, diferential blocabil, bord cu afisaj LCD, capacitate incarcare 100 kg, capacitate tractare 500 kg.
- CFMOTO UFORCE 1000 EPS