- Hyper Naked
- 2-cilindri, Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape
- 689 сс
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Carter umed
- 14 L
- 11.5 : 1
- 54,0 kW (73,4 PS) la 8.750 rot./min.
- 67,0 Nm (6,8 kg/m) la 6.500 rot./min
- Furci telescopice
- 130 mm
- Basculă, (suspensie tip braţ)
- 130 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injecţie de carburant
- Lanţ
- Diamant
- 90 mm
- 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless)
- 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless)
- 2.085 mm
- 780 mm
- 1.105 mm
- 805 mm
- 140 mm
- 3,0 L
- 184 kg
YAMAHA
- Hyper Naked
- Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape
- 321 cc
- mono disc hidraulic , Ø 298 mm
- mono disc hidraulic, Ø 220 mm
- 68,0 mm x 44,1 mm
- Carter umed
- 14 L
- 11,2
- 30,9 kW (42,0PS) @ 10.750 rpm
- 29,6 Nm 3,0 kgf+m) @ 9.000 rpm
- Furci telescopice, Ø 37,0 mm tub interior
- 130 mm
- Basculă
- 125 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injecţie de carburant
- Lanţ
- Diamant
- 25º
- 95 mm
- 110/70-17M/C (54H) Tubeless
- 140/70-17M/C (66H) Tubeless
- 2.090 mm
- 745 mm
- 1.035 mm
- 780 mm
- 160 mm
- 168 kg
- Hyper Naked
- Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, 3-cilindri, DOHC
- 890 см³
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 78,0 × 62,1 mm
- Carter umed
- 14 L
- 11.5 : 1
- 87,5 kW (119,0 PS) la10.000 rot./min.
- 93,0 Nm (9,5 kg-m) la 7.000 rot./min.
- Furci telescopice
- 130 mm
- Basculă, (suspensie tip braţ)
- 122 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injecţie de carburant
- Lanţ
- Diamant
- 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless)
- 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless)
- 2.090 mm
- 795 mm
- 1.190 mm
- 825 mm
- 140 mm
- 3,50 L
- 189 kg
- Hyper Naked
- Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape
- 998cc
- discuri duble hidraulice , Ø 320 mm
- mono disc hidraulic, Ø 220 mm
- 79,0 mm x 50,9 mm
- Carter umed
- 17 Litri
- 12
- 118,0 kW (160,4PS) @ 11.500 rpm
- 111,0 Nm (11,3 kg-m) @ 9.000 rpm
- Furci telescopice, Ø 43 mm
- 120 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 120 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injecţie de carburant
- Lanţ
- Deltabox din aluminiu
- 24º
- 102 mm
- 120/70 ZR17 M/C (58W)
- 190/55 ZR17 M/C (75W)
- 2.095 mm
- 800 mm
- 1.110 mm
- 825 mm
- 130 mm
- 3,9 Litri
- 210 kg
- Sport Touring
- TOURING
- 2-cilindri, Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape
- 689cc
- Mecanica
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Carter umed
- 17,0 L
- 11,5:1
- 54,00 kW @ 8.750 rpm
- 68.0Nm (6.93kg-m) @ 6,500 rpm
- Furci telescopice
- 90 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 130 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injector
- Lanţ
- Duplex
- 25º
- 142 mm
- 120/70 R17 M/C 58W (tubeless)
- 180/55 R17 M/C 73W (tubeless)
- 2.140 mm
- 806 mm
- 1.290 mm
- 835 mm
- 140 mm
- 3,0 L
- 196 kg
- Electronic
- Electric
- Sport Touring
- TOURING
- Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, 3-cilindri, DOHC
- 890
- Mecanica
- discuri duble hidraulice , Ø 298 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 78,0 mm x 59,1 mm
- Carter umed
- 18 L
- 11,5
- 87,5 kW (119 PS) la 10.000 rpm
- 93,0 Nm (9,5 kg-m) la 7.000 rpm
- Furci telescopice
- 108 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 137mm
- Umed, Disc multiplu
- Injector
- Lanţ
- Duplex
- 24º
- 130 mm
- 120/70ZR17M/C (58W)
- 180/55ZR17M/C (73W)
- 2.175 mm
- 885 mm
- 1.430–1.470 mm
- 810–825 mm
- 135 mm
- 3,5 L
- 213 kg
- Electronic
- Electric
- Sport Touring
- TOURING
- Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, 3-cilindri, DOHC
- 890 cmÂł
- Mecanica
- discuri duble hidraulice , Ø 298 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 78 x 62,1 mm
- Carter umed
- 18 L
- 11.5:1
- 87,5 kW (119 PS) la 10.000 rpm
- 93,0 Nm (9,5 kg-m) la 7.000 rpm
- Furci telescopice
- 130 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 137 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injector
- Lanţ
- Duplex
- 25º
- 108 mm
- 120/70ZR17M/C (58W)
- 180/55ZR17M/C (73W)
- 2.175 mm
- 885 mm
- 1.430–1.470 mm
- 810–825 mm
- 1.500 mm
- 3,5 L
- 220 kg
- Electronic
- Electric
- Adventure
- Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, DOHC, 2-cilindri
- 689 cm3
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Carter uscat
- 16 Litri
- 11.5:1
- 54,0 kW@9000 rot/min
- 68,0 Nm@6500 rot/min
- Furcă telescopică inversată
- 210 mm
- Amortizor mono tip braţ cu arc cu preîncărcare reglabilă
- 200 mm
- Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu
- Injecţie electronică de benzină
- Lanţ
- Tijă din oţel, în formă de diamant
- 90/90 R21 M/C 54V M+S Pirelli Scorpion Rally STR
- 150/70 R18 M/C 70V M+S Pirelli Scorpion Rally STR
- 2.365 mm
- 915 mm
- 1.455 mm
- 880 mm
- 1.590 mm
- Offroad Competition
- Răcit cu aer, 2-timpi, Monocilindru înclinat spre faţă, Supapă de admisie
- 49cc
- Automată
- tobă
- tobă
- 40,0 mm x 39,2 mm
- Yamaha Autolube
- 2,0 Litri
- 6,0
- Furci telescopice
- 60 mm
- Unitate oscilantă
- 50 mm
- Umed, centrifugal automat
- Mikuni VM12/1
- Cardan
- Ţeava tubulara din oţel
- 25
- 50 mm
- 2.50-10 4PR
- 2.50-10 4PR
- 1.245 mm
- 575 mm
- 715 mm
- 485 mm
- 105 mm
- 0,35 Litri
- 39 kg
- Offroad Competition
- 4 timpi, Răcit cu aer, SOHC, 2-supape
- 110cc
- Angrenaj constant, 4-viteze
- tobă, Ø 95 mm
- tobă, Ø 110 mm
- 51,0 mm x 54,0 mm
- Carter umed
- 3,8 Litri
- 9,3
- Furci telescopice
- 115 mm
- Basculă, (mono-cros)
- 110 mm
- Umed, Disc multiplu, centrifugal automat
- Carburator
- Lanţ
- Ţeava tubulara din oţel
- 26
- 60 mm
- 2.50-14 4PR
- 3.00-12 4PR
- 1.565 mm
- 680 mm
- 920 mm
- 670 mm
- 180 mm
- 1,0 Litri
- 72 kg
- Offroad Competition
- 4 timpi, Răcit cu aer, SOHC, 2-supape
- 124 cc
- Angrenaj constant, 4-viteze
- tobă, Ø 95 mm
- tobă, Ø 110 mm
- 54,0 mm x 54,0 mm
- Carter umed
- 6 Litri
- 10,0:1
- Furci telescopice
- 180 mm
- Basculă, (mono-cros)
- 110 mm
- Umed, Disc multiplu, centrifugal automat
- Carburator
- Lanţ
- Ţeava tubulara din oţel
- 28
- 107 mm
- 70/100-19 42M
- 90/100-16 52M
- 1.885 mm
- 795 mm
- 1085 mm
- 805 mm
- 1270 mm
- 1,2 Litri
- 90 kg
- Offroad Competition
- Monocilindru, Răcit cu lichid, 2-timpi, Supapă de admisie
- 65 cc
- Angrenaj constant, 6-viteze
- mono disc , Ø 198mm
- mono disc, Ø 190 mm
- 43,5 mm x 43,6 mm
- Premix
- 3.5 Litri
- 8,1:1
- Upside-down telescopic fork
- 275 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 215 mm
- Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu
- CDI Carburator
- Lanţ
- Cadru semidublu
- 26
- 60/100-14 Maxxis Maxxcross SI
- 80/100-12 Maxxis Maxxcross SI
- 1615 mm
- 760 mm
- 1.000 mm
- 755 mm
- 1140mm
- 0,5 Litri
- 61 kg
- Offroad Competition
- Răcit cu lichid, 2-timpi, Monocilindru înclinat spre faţă, Supapă de admisie cu YPVS
- 125cc
- Angrenaj constant, 6-viteze
- mono disc hidraulic , Ø 250 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 54,0 mm x 54,5 mm
- Premix
- 8,0 L
- 8.6 ~ 10.7
- Upside-down telescopic fork
- 300 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 315 mm
- Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu
- Mikuni TMX38
- Lanţ
- Cadru semidublu
- 26
- 109 mm
- 80/100-21 51M
- 100/90-19 57M
- 2.137 mm
- 825 mm
- 1.295 mm
- 975 mm
- 363 mm
- 0,7 L
- 94 kg
- Offroad Competition
- Răcit cu lichid;4 timpi;4-supape;Monocilindru înclinat cu încadrare în spate;DOHC
- 250 cc
- Angrenaj constant;5-viteze
- mono disc hidraulic , Ø270 mm
- mono disc hidraulic, Ø240 mm
- 77,0 mm x 53,6mm
- Carter umed
- 6.2 L
- 13.8 : 1
- Basculă;(suspensie de legătură)
- Discuri hidraulice dublek
- 317 mm
- Umed;Disc multiplu
- Lant
- Cadru semidublu
- 26º5
- 119 mm
- 80/100 - 21 51M
- 100/90 - 19 57M
- 2.175 mm
- 825 mm
- 1.285 mm
- 970 mm
- 335 mm
- 0,95 L
- 106 kg
- Sport Touring
- TOURING
- 2-cilindri, Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape
- 689cc
- Mecanica
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Carter umed
- 17,0 L
- 11,5:1
- 54,00 kW @ 8.750 rpm
- 68.0Nm (6.93kg-m) @ 6,500 rpm
- Furci telescopice
- 90 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 130 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injector
- Lanţ
- Duplex
- 25º
- 142 mm
- 120/70 R17 M/C 58W (tubeless)
- 180/55 R17 M/C 73W (tubeless)
- 2.140 mm
- 806 mm
- 1.290 mm
- 835 mm
- 140 mm
- 3,0 L
- 196 kg
- Electronic
- Electric
- Adventure
- Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, DOHC, 2-cilindri
- 689 cm3
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Carter uscat
- 16 Litri
- 11.5:1
- 54,0 kW@9000 rot/min
- 68,0 Nm@6500 rot/min
- Furcă telescopică inversată
- 210 mm
- Amortizor mono tip braţ cu arc cu preîncărcare reglabilă
- 200 mm
- Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu
- Injecţie electronică de benzină
- Lanţ
- Tijă din oţel, în formă de diamant
- 90/90 R21 M/C 54V M+S Pirelli Scorpion Rally STR
- 150/70 R18 M/C 70V M+S Pirelli Scorpion Rally STR
- 2.370 mm
- 910 mm
- 1.455 mm
- 875 mm
- 1.595 mm
- Supersport
- Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, 4-supape
- 689 cc
- discuri duble hidraulice , Ø 320 mm
- mono disc hidraulic, Ø 220 mm
- 79,0 mm x 50,9 mm
- Carter umed
- 17 Litri
- 13,0
- 147,1 kW (200,0PS) @ 13.500 rpm
- 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rpm
- Furci telescopice, Ø 43 mm
- 120 mm
- Basculă, (suspensie de legătură)
- 120 mm
- Umed, Disc multiplu
- Injecţie de carburant
- Lanţ
- Deltabox din aluminiu
- 24º
- 102 mm
- 120/70 ZR17M/C (58W)
- 200/55 ZR17M/C (78W)
- 2.055 mm
- 690 mm
- 1.150 mm
- 860 mm
- 130 mm
- 4,9 Litri
- 201 kg
- Adventure
- Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, DOHC, 2-cilindri
- 689 cm3
- discuri duble hidraulice , Ø 282 mm
- mono disc hidraulic, Ø 245 mm
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Carter uscat
- 16 Litri
- 11.5:1
- 54,0 kW@9000 rot/min
- 68,0 Nm@6500 rot/min
- Furcă telescopică inversată
- 210 mm
- Amortizor mono tip braţ cu arc cu preîncărcare reglabilă
- 200 mm
- Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu
- Injecţie electronică de benzină
- Lanţ
- Tijă din oţel, în formă de diamant
- 90/90 R21 M/C 54V M+S Pirelli Scorpion Rally STR
- 150/70 R18 M/C 70V M+S Pirelli Scorpion Rally STR
- 2.365 mm
- 915 mm
- 1.455 mm
- 880 mm
- 1.590 mm