- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 51 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferenţial faţă autoblocabil cu tehnologie Visco-Lok. 2 moduri de tracţiune 2WD/4WD
- Sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- Hidraulica
- 38 L
- 12"
- 3005 x 1596 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 570 kg
TRAXTER XU HD10 T MY21
- Dynamic Power Steering (DPS)
- Fiabilitate și practicitate în îndeplinirea oricăror sarcini utilitare
- Versatilitate
- Ușor pilotat de utilizat
- Cabină ergonomică cu vizibilitate optimă
- Cargo box multifuncțional cu spatii depozitare intiligente
- Scaune VERSA-PRO
- Scut protecíe deplin
- Afișaj digital analogic multifuncțional: vitezometru, tahometru, kilometraj, debitmetru și ceas, nivel de carburant, poziția cutiei de viteze, indicatorul centurii de siguranță, diagnosticare, oprire automată
- Horn
- Faruri și semnalizatoare
- Oglinzi
- Cârlig pe bara de protecție metalică
- Magneto 650 W
- Priză tip brichetă in consola (20-A)
- Troliului 4500 lb (2014 kg)
- Forță de tracțiune 1134 kg
- 0006RMB00
- BRP CAN-AM SSV
-
Product Details
Fisa tehnica
- Model
- Traxter
- Anul producerii
- 2021
- Tip motor
- Motor Rotax 976, 2 cilindre , EFI, V-Twin
- Capacitatea cilindrica
- 1000 cm3
- Putere
- 82 C/P
- Racire
- cu lichid
- Transmisie
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Sistem de combustibil
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Frână față
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Aprindere
- Electric
- Frâna spate
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Călătorie suspensie spate
- 305 mm
- Tracțiune
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Tip suspensii față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tipul de suspensie spate
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Sistemul de frânare
- Hidraulica
- Capacitatea rezervorului de combustibil
- 40 L
- Discuri roților
- 12"12
- Roți față / spate
- Maxxis Coronado 27x9x14/Maxxis Coronado 27x11x14
- Cușcă de protecție
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- Dimensiuni
- 3194 x 1625 x 2032 mm
- Demesiuni portbagaj spate
- 965 x 1384 x 305 mm
- Capacitatea de încarcare a portbagajului
- 454 kg
- Ampatament
- 2115 mm
- Garda la sol
- 280 mm
- Numărul de locuri
- 3
- Masa neta
- 454 kg
- Сălătorie suspensie față
- 292 mm

- Dynamic Power Steering (DPS)
- Fiabilitate și practicitate în îndeplinirea oricăror sarcini utilitare
- Versatilitate
- Ușor pilotat de utilizat
- Cabină ergonomică cu vizibilitate optimă
- Cargo box multifuncțional cu spatii depozitare intiligente
- Scaune VERSA-PRO
- Scut protecíe deplin
- Afișaj digital analogic multifuncțional: vitezometru, tahometru, kilometraj, debitmetru și ceas, nivel de carburant, poziția cutiei de viteze, indicatorul centurii de siguranță, diagnosticare, oprire automată
- Horn
- Faruri și semnalizatoare
- Oglinzi
- Cârlig pe bara de protecție metalică
- Magneto 650 W
- Priză tip brichetă in consola (20-A)
- Troliului 4500 lb (2014 kg)
- Forță de tracțiune 1134 kg
Related Products
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax de 976cc, V-Twin, 75cp, racire cu lichid, EFI
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu sistem Quick Response (QRS), ventilata cu debit mare de aer si protectie electronica a curelei de transmisie, trepte P-R-N-H-Extra L
- Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential fata cu Brake Traction Control (BTC)
- Sistem iTC - Intelligent Throttle Control
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- Frane fata cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Frana spate cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Suspensie fata cu brat dublu tip A, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
- 38 L
- 12-in. din aluminiu
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1596 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 618,7 kg
Maverick Trail DPS 1000 T MY22
SSV-ul sport Can-Am Maverick Trail DPS 1000 T ofera pentru sezonul 2022 o serie de imbuntatiri menite sa creasca performanta. Acest model Bombardier poate dezvolta pana la 75 cai putere si permite nivele ridicate de manevrabilitate pe teren off road dificil datorita dotarii standard cu o colectie intreaga de sisteme avansate de control la pilotare, precum BTC - control al tractiunii la franare, HDC - control la coborarea in panta, servodirectie DPS, ABS. Aspectul modern cu o schema de culoare atractiva pe albastru, cockpit-ul spatios si confortabil pentru doua persoane cu design gandit din punct de vedere ergonomic impreuna cu jantele 12 inch din aluminiu si diversele protectii (scut complet, aparatori de noroi etc.) fac din Maverick trail DPS 1000 T un partener de incredere pentru o aventura montana.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax de 976cc, V-Twin, 75cp, racire cu lichid, EFI
-Sistem iTC - Intelligent Throttle Control
-Cutie automata CVT cu sistem Quick Response (QRS), ventilata cu debit mare de aer si protectie electronica a curelei de transmisie, trepte P-R-N-H-Extra L
-Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential fata cu Brake Traction Control (BTC)
-Servodirectie Dynamic Power Steering (DPS)
-Asistenta la coborarea in panta Electronic Hill Descent Control
-Moduri pilotare: Sport si Eco
-Suspensie fata cu brat dublu tip A, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
-Suspensie spate TTA, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
-Frane fata cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Frana spate cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Capacitate: 2 persoane
-Jante din aluminiu de 12 inch
-Garda la sol 254mm
-Capacitate de remorcare 682 kg
-Capacitate portbagaj 20.2L
-Capacitate cutie cargo 136 kg
-Rezervor de combustibil 38 L
-Priza tip bricheta in consola, conector standard (20 A)
-Bila de remorcare cu priza tip 7 pin pentru remorca
-Afisaj multifunctional digital 7.6-inch prevazut cu tastatura
-Lumini 55 W (doua reflectoare) si stopuri LED cu efect de halou stralucitor
-Bara protectie fata din otel, scut complet, aparatori de noroi
-Ghidon reglabil
-Schema de culoare: Octane Blue.
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 52 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
- Moduri de tractiune selectabile 2WD / 4WD cu diferential frontal cu BTC (Brake Traction Control)
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- DA
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- Carcasă profilată aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3005 x 1596 x 1753 mm.
- 136 kg
- 2301 mm.
- 254 mm
- 2
- 576,5 kg.
Maverick Trail DPS 700 T MY22
Can-Am Maverick Trail DPS 700 T '22 este un SSV sport care se distinge prin latimea de 50 inch si este caracterizat de o manevrabilitate si agilitate deosebite. Daca planuiti o escapada intr-o zona montana greu de accesat, Maverick Trail DPS 700 cu omologare T este cel mai potrivit partener. Vehiculul detine o motorizare Rotax ACE eficienta si capabila sa livreze 52 cai putere, plus suspensii moderne si un cockpit confortabil pentru rider si un coechipier. Beneficiaza de mai multe sisteme avansate de control la pilotare, cum ar fi control la coborarea in panta, ABS si control la franare BTC.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
-Sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
-Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
-Moduri de tractiune selectabile 2WD / 4WD cu diferential frontal cu BTC (Brake Traction Control)
-Servodirectie DPS (Dynamic Power Steering)
-Dynamic Traction Control (BTC + DTC)
-Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Sistem de control la coborarea in panta - Electronic Hill Descent Control
-Moduri Eco / Sport
-Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
-Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
-Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Jante aluminiu 12 inch
-Cabina aprobata ROPS
-Capacitate cargo 136 kg
-Capacitate depozitare totala 20.2 litri (compartiment manusi, consola centrala, suporturi pahare)
-Capacitate de remorcare de 682 kg
-Bord cu ecran digital 7.6 inch (19.3 cm) cu tastatura usor de accesat: vitezometru, ceas, tahometru, odometru, carburant, mod SPORT / ECO, indicator 4x4 si centura, indicatori diferentiale frontal si spate, temperatura motor, voltaj baterie)
-Priza tip bricheta in consola centrala
-Faruri 55 W si stopuri LED cu stralucire de halou
-Ghidon ajustabil
-Bara de protectie din otel integrata pe fata
-Aparatori de noroi
-Acut de protectie complet
-Culoare: Octane Blue.
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 52 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
- Tractiune selectabila 2WD / 4WD cu diferential frontal autoblocabil Visco-Lok QE
- Sistem iTC - Intelligent Throttle Control
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1270 x 1753 mm
- 2301 mm
- 254 mm.
- 2
- 576.5 kg
Maverick Trail DPS 700 MY22
SSV-ul sport Can-Am Maverick Trail DPS 700 2022 se distinge prin latimea de 50 inch si ofera nivele de manevrabilitate si agilitate deosebite. Daca aveti in plan o escapada intr-o zona montana dificil de accesat, Maverick Trail DPS 700 este cel mai potrivit aliat. Modelul detine o motorizare Rotax ACE solida si eficienta, capabila sa produca 52 cai putere. Pachetul standard este completat de suspensii moderne si un cockpit confortabil pentru rider si un coechipier. Dispune de control la coborarea in panta, servodirectie, diferential frontal autoblocabil Visco-Lok QE si multe altele.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
-Sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
-Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
-Tractiune selectabila 2WD / 4WD cu diferential frontal autoblocabil Visco-Lok QE
-Servodirectie DPS (Dynamic Power Steering)
-Sistem de control la coborarea in panta - Electronic Hill Descent Control
-Moduri Eco / Sport
-Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
-Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
-Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
-Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
-Jante aluminiu 12 inch
-Cabina aprobata ROPS
-Capacitate cargo 136 kg
-Capacitate depozitare totala 20.2 litri (compartiment manusi, consola centrala, suporturi pahare)
-Capacitate de remorcare de 682 kg
-Bord cu ecran digital 4.5 inch (11.4 cm) cu tastatura usor de accesat: vitezometru, ceas, tahometru, odometru, carburant, mod SPORT / ECO, indicator 4x4 si centura, indicatori diferentiale frontal si spate, temperatura motor, voltaj baterie)
-Priza tip bricheta in consola centrala
-Faruri 55 W si stopuri LED cu stralucire de halou
-Ghidon ajustabil
-Bara de protectie din otel integrata pe fata
-Aparatori de noroi
-Scut de protectie complet
-Carlig remorcare 2 inch
-Culoare: Octane Blue.
- 2022
- Motor Rotax, 976cc, 100cp, V-Twin, EFI
- 1000 cm3
- 100 cp
- cu lichid
- Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
- Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
- 38 L
- 12
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9 X12 /Maxxis Bighorn 27x11x12
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 2301 mm
- 305
- 2
- 637,3 kg
Maverick Sport DPS 1000R MY22
Can-Am Maverick Sport DPS 1000R este varianta omologata pentru circulatie publica a celebrului SXS sport de capacitate mare echipat cu motorul Rotax 1000R care livreaza pana la 100cp, cu 2 cilindri dispusi in V si sistem inteligent de control al acceleratiei pentru a obtine un nivel redus de consum. In ciuda puterii mari, acest SSV este deosebit de usor de pilotat si manevrat prin dotarea cu servodirectie DPS si sistem de asistenta la coborarea pantelor abrupte, suspensii moderne cu amortizoare premium Fox Podium si diferential auto-blocant Visco-Lok QE. Adaugati jantele din aluminiu, bull bar-ul frontal din otel, scutul de protectie inclus standard in pachet si aspectul modern, cu o caroserie zvelta si schema grafica pe negru pentru a intelege de ce Can-Am Maverick Sport DPS 1000R este optiunea ideala pentru adevaratii pasionati de senzatii tari.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax, 976cc, 100cp, V-Twin, EFI
-Racire cu lichid
-Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
-Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
-Sistem de protectie electronica a curelei de transmisie
-Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential auto-blocant Visco-Lok QE pe fata
-Electronic Hill Descent Control
-Moduri SPORT / ECO
-Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
-Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
-Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
-Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
-Afisaj multifunctional digital cu ecran 4.5 inch cu toate datele: vitezometru, turometru, contor parcurs, rezerva combustibil, treapta de viteza, indicator cuplare centura, ceas, moduri Sport/Eco, diagnostic, voltaj baterie
-Priza de tip bricheta in consola
-Magnetou 650 W
-Jante din aluminiu 12 inch
-Bena cu o capacitate de 136 Kg
-Capacitate maxima de stocare de 20.2L
-Capacitate de tractare de 680 Kg
-Rezervor de combustibil cu o capacitate de 38L
-Ghidon cu pozitie reglabila
-Bull bar frontal din otel
-Scut de protectie complet
-Portiere 1/2 premium
-Mudguards
-Doua proiectoare de 55W
-Stopuri LED
-Culoare: Triple Black.
- Maverick Sport
- 2021
- Motor Rotax 976, 2 cilindri în V, EFI,
- 1000 cm3
- 75 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 680kg.
- Braț dublu A-arm cu balansier / cursă - 292 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- Tip TTA-T, cu balansier / cursă - 305 mm. Amortizoare FOX† 2.0 PODIUM
- 38 L
- 12"
- Maxxis Bighorn 2.0 27x 9x12 / Maxxis Bighorn 2.0 27x11x12
- Carcasă profilată aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 305 mm
- 2
- 630,5 kg
Maverick Sport 1000 MY 21
- Regim de pilotare SPORT / ECO
- Scaune comfortabile și ergonomice
- Ecartament: Afișaj digital multifuncțional de 7,6 "
- Priza tip bricheta in consola, conector standard spate (20 A)
- 2 proiectoare (55 W) cu LED Can-Am semnatura unica si LED pentru stop
- Jante 12’’ din aluminiu
- Bara de protecție din oțel integrată,
- Apărătoare denoroi
- Placi de protecție
- Carcasă/șasiu durabil
- Capacitatea de tractare 680 kg
- 2022
- Motor Rotax V-twin, 95 CP, 976 cc, racire cu lichid
- 1000 cm3
- 95 C/P
- cu lichid
- Transmisie Quick Response System CVT, aer ventilat si protectie electronica a curelei de transmisie, trepte: Extra-L / H / N / R / P
- Tren de rulare Selectabil 2WD/4WD cu diferential frontal cu Brake Traction Control (BTC) / diferential spate blocabil
- Alimentare injectie electronica EFI
- Frane fata cu discuri ventilate de 220 mm, cu etriere hidraulice cu 2 pistoane
- Frana spate cu discuri ventilate de 220 mm, cu etriere hidraulice cu 2 pistoane
- Suspensie fata: brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, amortizoare SHOWA 2.0, cursa 292 mm
- Suspensie spate: TTA cu bara stabilizatoare, amortizoare SHOWA 2.0 , cursa 305 mm
- 38 L
- 14’’
- 3784 x 1578 x 2062 mm
- 3603 mm
- 305
- 4
- 769.7 kg
- 38 L
Maverick Sport MAX DPS 1000R T MY22
Can-am Maverick Sport MAX DPS 1000R T 2022 este un side-by-side sport cu capacitate de 4 persoane si omologare T2b și sistem ABS. Este dotat cu un pachet complex de atuuri tehnice pentru si mai multa distractie offroad impreuna cu familia sau prietenii. Cei 95 de cai putere livrati de fiabila motorizare Rotax V-twin de 976 cc te poarta oriunde te cheama aventura, servodirectie DPS, ABS, control la coborarea in panta, control al tractiunii la franare, cutie de viteze automata CVT, tractiune selectabila 2WD/4WD si multe altele
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax V-twin, 95 CP, 976 cc, racire cu lichid
-Alimentare injectie electronica EFI
-Transmisie Quick Response System CVT, aer ventilat si protectie electronica a curelei de transmisie, trepte: Extra-L / H / N / R / P
-Tren de rulare Selectabil 2WD/4WD cu diferential frontal cu Brake Traction Control (BTC) / diferential spate blocabil
-Servodirectie Dynamic Power Steering (DPS)
conducere asistata - sistem de control frana si tractiune
-Mod Sport / Eco
-Suspensie fata: brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, amortizoare SHOWA 2.0, cursa 292 mm
-Suspensie spate: TTA cu bara stabilizatoare, amortizoare SHOWA 2.0 , cursa 305 mm
-Frane fata cu discuri ventilate de 220 mm, cu etriere hidraulice cu 2 pistoane
-Frana spate cu discuri ventilate de 220 mm, cu etriere hidraulice cu 2 pistoane
-Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Jante din aluminiu de 14 inch
-Garda la sol 305mm
-Rezervor de combustibil 38 L
-Capacitate de transport 4 persoane
-Afisaj multifunctional digital de 7.6 inch, prevazut cu tastatura
-Priza tip bricheta in consola, conector standard spate (20 A)
-2 proiectoare (55W) si stopuri LED
-Protectie: bara de protectie din otel integrata, aparatori de noroi, usi fata intregi, usi spate 1/2 premium
-Ghidon ajustabil
-Schema de culoare: Triple Black.
Caracteristici omologare T
-Claxon
-Faruri si lampi de pozitie
-Carlig metal
-Suport placuta
-Oglinzi.
- Maverick Sport
- 2022
- Motor Rotax, 976cc, 100 cp, V-Twin, EFI
- 1000 cm3
- 100 C/P
- cu lichid
- Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
- Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 Podium Piggyback cu compresie ajustabila QS3, cursa de 376mm
- Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 Podium Piggyback cu compresie ajustabila QS3, cursa de 376mm
- 38 L
- 14"
- Maxxis Liberty 2.0 30x10x14 / Maxxis Liberty 30x10x14
- 3098 x 1626 x 1886mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 381 mm
- 2
- 722,6 kg
Maverick Sport X RC 1000R MY22
Can-Am Maverick Sport X RC 1000R 2022 se distinge in clasa sa prin motorizarea solida si de incredere Rotax cu 2 cilindri in V si prin echiparea cu o cutie automata de viteze moderna CVT cu flux de aer ridicat si protectie pentru curea. Acest SSV sport ofera performanta off road dovedita fara compromisul confortului la pilotare.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax, 976cc, 100 cp, V-Twin, EFI
-Racire cu lichid
-Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
-Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
-Sistem de protectie electronica a curelei de transmisie
-Diferential frontal blocabil cu tehnologia exclusiva Smart-Lok
-Tractiune selectabila 2WD / 4WD cu diferential frontal / 4WD ROCK / 4WD TRAIL
-Electronic Hill Descent Control
-Moduri SPORT / ECO
-Servodirectie DPS
-Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 Podium Piggyback cu compresie ajustabila QS3, cursa de 376mm
-Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 Podium Piggyback cu compresie ajustabila QS3, cursa de 376mm
-Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
-Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
-Afisaj multifunctional digital cu ecran 7.6 inch cu toate datele: vitezometru, turometru, contor parcurs, rezerva combustibil, treapta de viteza, indicator cuplare centura, ceas, moduri Sport/Eco, diagnostic, voltaj baterie
-Priza de tip bricheta in consola
-Jante din aluminiu 14 inch
-Bena cu o capacitate de 136 Kg
-Capacitate maxima de stocare de 20.2L
-Capacitate de tractare de 680 Kg
-Rezervor de combustibil cu o capacitate de 38L
-Ghidon cu pozitie reglabila
-Bull bar frontal din otel
-Scut de protectie complet
-Portiere 1/2 premium
-Mudguards
-Doua proiectoare de 55W cu semnatura Can-Am LED unica si stopuri LED cu efect de halou stralucitor
-Bara sport pe spate
-Troliu 2041 kg
-Magnetou 650 W
-Oglinda panoramica
-Carlig remorcare 2 inch
-Culoare Chalk Gray & Magma Red.
- Maverick Sport
- 2022
- Motor Rotax, 976cc, 95cp, V-Twin, EFI
- 1000 cm3
- 95 C/P
- cu lichid
- Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
- Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential frontal cu Brake Traction Control / diferential blocabil spate
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- 680kg
- Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
- Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
- 38 L
- 12"
- Maxxis Liberty 28x10x14 /Maxxis Liberty 28x10x14
- Carcasă profilată, aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3022 x 1578 x 1930 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 305 mm
- 2
- 637.3 kg
Maverick Sport DPS 1000R T MY22
Can-Am Maverick Sport DPS 1000R T 2022 este varianta omologata pentru circulatie publica a celebrului SXS sport de capacitate mare echipat cu motorul Rotax 1000R care livreaza pana la 100cp, cu 2 cilindri dispusi in V si sistem inteligent de control al acceleratiei pentru a obtine un nivel redus de consum. In ciuda puterii mari, acest SSV este deosebit de usor de pilotat si manevrat prin dotarea cu servodirectie DPS si sistem de asistenta la coborarea pantelor abrupte, suspensii moderne cu amortizoare premium Showa si multiple sisteme de control avansat la pilotare. Adaugati jantele din aluminiu, bull bar-ul frontal din otel, scutul de protectie inclus standard in pachet si aspectul modern, cu o caroserie zvelta si schema grafica pe negru pentru a intelege de ce Can-Am Maverick Sport DPS 1000R este optiunea ideala pentru adevaratii pasionati de senzatii tari.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax, 976cc, 95cp, V-Twin, EFI
-Racire cu lichid
-Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
-Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
-Sistem de protectie electronica a curelei de transmisie
-Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential frontal cu Brake Traction Control / diferential blocabil spate
-Electronic Hill Descent Control
-Moduri SPORT / ECO
-Servodirectie DPS
-Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
-Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
-Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Afisaj multifunctional digital cu ecran 7.6 inch cu toate datele: vitezometru, turometru, contor parcurs, rezerva combustibil, treapta de viteza, indicator cuplare centura, ceas, moduri Sport/Eco, diagnostic, voltaj baterie
-Priza de tip bricheta in consola
-Magnetou 650 W
-Jante din aluminiu 14 inch
-Bena cu o capacitate de 136 Kg
-Capacitate maxima de stocare de 20.2L
-Capacitate de tractare de 680 Kg
-Rezervor de combustibil cu o capacitate de 38L
-Ghidon cu pozitie reglabila
-Bull bar frontal din otel
-Scut de protectie complet
-Portiere 1/2 premium
-Mudguards
-Doua proiectoare de 55W
-Schema de culoare Triple Black
-Stopuri LED.
Related Products By Brand
Suport pentru fixarea husei de armă Linq (BRP)
- Suportul se foloseste pentru a monta husa de armă GUN BOOT 6.0 Kolpin
- Usor se instaleaza datorita sistemului LiNQ , fie pe partea dtinga siu dreapta a ATV-ului
Husa pentru armă Gun Boot 6.0 Impact Kolpin
- Spațiu suplimentar pentru arme echipate cu mâner de pistol .
- Compatibil cu arme de foc cu o lungime de până la 130 cm.
- Spatiu suficient fentru a depozita arme cu optică de 60 mm.
- Acces ușor la arme
- Mâner ergonomic de transport
- Capac de fixare cu funcție de blocare.
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 52 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
- Moduri de tractiune selectabile 2WD / 4WD cu diferential frontal cu BTC (Brake Traction Control)
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- DA
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- Carcasă profilată aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3005 x 1596 x 1753 mm.
- 136 kg
- 2301 mm.
- 254 mm
- 2
- 576,5 kg.
Maverick Trail DPS 700 T MY22
Can-Am Maverick Trail DPS 700 T '22 este un SSV sport care se distinge prin latimea de 50 inch si este caracterizat de o manevrabilitate si agilitate deosebite. Daca planuiti o escapada intr-o zona montana greu de accesat, Maverick Trail DPS 700 cu omologare T este cel mai potrivit partener. Vehiculul detine o motorizare Rotax ACE eficienta si capabila sa livreze 52 cai putere, plus suspensii moderne si un cockpit confortabil pentru rider si un coechipier. Beneficiaza de mai multe sisteme avansate de control la pilotare, cum ar fi control la coborarea in panta, ABS si control la franare BTC.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
-Sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
-Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
-Moduri de tractiune selectabile 2WD / 4WD cu diferential frontal cu BTC (Brake Traction Control)
-Servodirectie DPS (Dynamic Power Steering)
-Dynamic Traction Control (BTC + DTC)
-Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Sistem de control la coborarea in panta - Electronic Hill Descent Control
-Moduri Eco / Sport
-Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
-Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
-Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Jante aluminiu 12 inch
-Cabina aprobata ROPS
-Capacitate cargo 136 kg
-Capacitate depozitare totala 20.2 litri (compartiment manusi, consola centrala, suporturi pahare)
-Capacitate de remorcare de 682 kg
-Bord cu ecran digital 7.6 inch (19.3 cm) cu tastatura usor de accesat: vitezometru, ceas, tahometru, odometru, carburant, mod SPORT / ECO, indicator 4x4 si centura, indicatori diferentiale frontal si spate, temperatura motor, voltaj baterie)
-Priza tip bricheta in consola centrala
-Faruri 55 W si stopuri LED cu stralucire de halou
-Ghidon ajustabil
-Bara de protectie din otel integrata pe fata
-Aparatori de noroi
-Acut de protectie complet
-Culoare: Octane Blue.
Mânere cu încălzire pentru ATV Can-Am (BRP)
Mânere cu încălzire originale pentru ATV Can-Am BRP
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 51 C/P
- cu lichid
- Quick Response System (QRS) CVT Cu ventilație sporită a aerului protecție electronică a curelei de transmisie Extra-L /H/N/R/P
- Diferenţial faţă autoblocabil cu tehnologie Visco-Lok. 2 moduri de tracţiune 2WD/4WD
- Sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Braț dublu A-arm cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 254 mm.
- Tip TTA-T, cu balansier și amortizoare pe gaz/cursă - 267 mm.
- Hidraulica
- 38 L
- 12"
- 3005 x 1596 x 1753 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 254 mm
- 2
- 570 kg
Maverick Trail 700 T MY22
Can-Am Maverick Trail 700 T '22 este un SSV sport cu latimea 50 inch, caracterizat prin manevrabilitate si agilitate dovedite pe drumurile off road. Atunci cand doriti sa faceti o escapada intr-o zona montana greu de accesat, Maverick Trail 700 cu omologare T va vine in ajutor. Vehiculul detine o motorizare Rotax ACE eficienta si capabila sa livreze 52 cai putere, plus suspensii moderne si un cockpit confortabil pentru rider si un coechipier.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
-Sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
-Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
-Moduri de tractiune selectabile 2WD / 4WD cu diferential frontal autoblocabil Visco-Lok
-Sistem de control la coborarea in panta - Electronic Hill Descent Control
-Moduri Eco / Sport
-Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
-Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
-Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
-Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
-Jante otel 12 inch
-Cabina aprobata ROPS
-Capacitate cargo 136 kg
-Capacitate depozitare totala 20.2 litri (compartiment manusi, consola centrala, suporturi pahare)
-Capacitate de remorcare de 682 kg
-Bord cu ecran digital 7.6 inch (19.3 cm) cu tastatura usor de accesat: vitezometru, ceas, tahometru, odometru, carburant, mod SPORT / ECO, indicator 4x4 si centura, indicatori diferentiale frontal si spate, temperatura motor, voltaj baterie)
-Priza tip bricheta in consola centrala
-Faruri 55 W si stopuri LED cu stralucire de halou
ghidon ajustabil
-Bara de protectie din otel integrata pe fata
aparatori de noroi
-Scut de protectie complet
-Culoare: Can-Am Red.
- Maverick Trail
- 2022
- Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
- 650 cm3
- 52 C/P
- cu lichid
- Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
- Tractiune selectabila 2WD / 4WD cu diferential frontal autoblocabil Visco-Lok QE
- Sistem iTC - Intelligent Throttle Control
- Sistem de servodirecţie dinamic (DPS)
- Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
- Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
- Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
- 38 L
- 12"
- Carlisle ACT 26x8x12 / Carlisle ACT 26x9x12
- 3005 x 1270 x 1753 mm
- 2301 mm
- 254 mm.
- 2
- 576.5 kg
Maverick Trail DPS 700 MY22
SSV-ul sport Can-Am Maverick Trail DPS 700 2022 se distinge prin latimea de 50 inch si ofera nivele de manevrabilitate si agilitate deosebite. Daca aveti in plan o escapada intr-o zona montana dificil de accesat, Maverick Trail DPS 700 este cel mai potrivit aliat. Modelul detine o motorizare Rotax ACE solida si eficienta, capabila sa produca 52 cai putere. Pachetul standard este completat de suspensii moderne si un cockpit confortabil pentru rider si un coechipier. Dispune de control la coborarea in panta, servodirectie, diferential frontal autoblocabil Visco-Lok QE si multe altele.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
-Sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
-Cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
-Tractiune selectabila 2WD / 4WD cu diferential frontal autoblocabil Visco-Lok QE
-Servodirectie DPS (Dynamic Power Steering)
-Sistem de control la coborarea in panta - Electronic Hill Descent Control
-Moduri Eco / Sport
-Suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
-Suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267mm
-Frane fata 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
-Frane spate 2 discuri hidraulice 220mm, etriere cu doua pistoane
-Jante aluminiu 12 inch
-Cabina aprobata ROPS
-Capacitate cargo 136 kg
-Capacitate depozitare totala 20.2 litri (compartiment manusi, consola centrala, suporturi pahare)
-Capacitate de remorcare de 682 kg
-Bord cu ecran digital 4.5 inch (11.4 cm) cu tastatura usor de accesat: vitezometru, ceas, tahometru, odometru, carburant, mod SPORT / ECO, indicator 4x4 si centura, indicatori diferentiale frontal si spate, temperatura motor, voltaj baterie)
-Priza tip bricheta in consola centrala
-Faruri 55 W si stopuri LED cu stralucire de halou
-Ghidon ajustabil
-Bara de protectie din otel integrata pe fata
-Aparatori de noroi
-Scut de protectie complet
-Carlig remorcare 2 inch
-Culoare: Octane Blue.
- Maverick Sport
- 2022
- Motor Rotax, 976cc, 95cp, V-Twin, EFI
- 1000 cm3
- 95 C/P
- cu lichid
- Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
- Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential frontal cu Brake Traction Control / diferential blocabil spate
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
- 680kg
- Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
- Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
- 38 L
- 12"
- Maxxis Liberty 28x10x14 /Maxxis Liberty 28x10x14
- Carcasă profilată, aprobată de ROPS - Certificat ISO 3471
- 3022 x 1578 x 1930 mm
- 136 kg
- 2301 mm
- 305 mm
- 2
- 637.3 kg
Maverick Sport DPS 1000R T MY22
Can-Am Maverick Sport DPS 1000R T 2022 este varianta omologata pentru circulatie publica a celebrului SXS sport de capacitate mare echipat cu motorul Rotax 1000R care livreaza pana la 100cp, cu 2 cilindri dispusi in V si sistem inteligent de control al acceleratiei pentru a obtine un nivel redus de consum. In ciuda puterii mari, acest SSV este deosebit de usor de pilotat si manevrat prin dotarea cu servodirectie DPS si sistem de asistenta la coborarea pantelor abrupte, suspensii moderne cu amortizoare premium Showa si multiple sisteme de control avansat la pilotare. Adaugati jantele din aluminiu, bull bar-ul frontal din otel, scutul de protectie inclus standard in pachet si aspectul modern, cu o caroserie zvelta si schema grafica pe negru pentru a intelege de ce Can-Am Maverick Sport DPS 1000R este optiunea ideala pentru adevaratii pasionati de senzatii tari.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax, 976cc, 95cp, V-Twin, EFI
-Racire cu lichid
-Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
-Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
-Sistem de protectie electronica a curelei de transmisie
-Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential frontal cu Brake Traction Control / diferential blocabil spate
-Electronic Hill Descent Control
-Moduri SPORT / ECO
-Servodirectie DPS
-Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
-Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
-Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
-Afisaj multifunctional digital cu ecran 7.6 inch cu toate datele: vitezometru, turometru, contor parcurs, rezerva combustibil, treapta de viteza, indicator cuplare centura, ceas, moduri Sport/Eco, diagnostic, voltaj baterie
-Priza de tip bricheta in consola
-Magnetou 650 W
-Jante din aluminiu 14 inch
-Bena cu o capacitate de 136 Kg
-Capacitate maxima de stocare de 20.2L
-Capacitate de tractare de 680 Kg
-Rezervor de combustibil cu o capacitate de 38L
-Ghidon cu pozitie reglabila
-Bull bar frontal din otel
-Scut de protectie complet
-Portiere 1/2 premium
-Mudguards
-Doua proiectoare de 55W
-Schema de culoare Triple Black
-Stopuri LED.
- 2022
- Motor Rotax, 976cc, 100cp, V-Twin, EFI
- 1000 cm3
- 100 cp
- cu lichid
- Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
- Diferential fata auto-blocabil cu tehnologie exclusiva Visco-Lok. 2 moduri de tractiune 2WD/4WD
- Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
- Sistem dinamic de servodirecție (DPS)
- Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
- Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
- 38 L
- 12
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9 X12 /Maxxis Bighorn 27x11x12
- 3022 x 1524 x 1806 mm
- 2301 mm
- 305
- 2
- 637,3 kg
Maverick Sport DPS 1000R MY22
Can-Am Maverick Sport DPS 1000R este varianta omologata pentru circulatie publica a celebrului SXS sport de capacitate mare echipat cu motorul Rotax 1000R care livreaza pana la 100cp, cu 2 cilindri dispusi in V si sistem inteligent de control al acceleratiei pentru a obtine un nivel redus de consum. In ciuda puterii mari, acest SSV este deosebit de usor de pilotat si manevrat prin dotarea cu servodirectie DPS si sistem de asistenta la coborarea pantelor abrupte, suspensii moderne cu amortizoare premium Fox Podium si diferential auto-blocant Visco-Lok QE. Adaugati jantele din aluminiu, bull bar-ul frontal din otel, scutul de protectie inclus standard in pachet si aspectul modern, cu o caroserie zvelta si schema grafica pe negru pentru a intelege de ce Can-Am Maverick Sport DPS 1000R este optiunea ideala pentru adevaratii pasionati de senzatii tari.
Caracteristici tehnice:
-Motor Rotax, 976cc, 100cp, V-Twin, EFI
-Racire cu lichid
-Sistem inteligent de control al acceleratiei iTC
-Transmisie CVT cu Quick Response System, flux de aer ridicat si protectie electronica pentru curea, trepte Extra-L / H / N / R / P
-Sistem de protectie electronica a curelei de transmisie
-Tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential auto-blocant Visco-Lok QE pe fata
-Electronic Hill Descent Control
-Moduri SPORT / ECO
-Suspensii fata cu brat dublu de tip A, bara stabilizatoare, cursa de 292mm, amortizoare SHOWA 2.0
-Suspensii spate de tip TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 305mm, amortizoare SHOWA 2.0
-Frane fata cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
-Frane spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
-Afisaj multifunctional digital cu ecran 4.5 inch cu toate datele: vitezometru, turometru, contor parcurs, rezerva combustibil, treapta de viteza, indicator cuplare centura, ceas, moduri Sport/Eco, diagnostic, voltaj baterie
-Priza de tip bricheta in consola
-Magnetou 650 W
-Jante din aluminiu 12 inch
-Bena cu o capacitate de 136 Kg
-Capacitate maxima de stocare de 20.2L
-Capacitate de tractare de 680 Kg
-Rezervor de combustibil cu o capacitate de 38L
-Ghidon cu pozitie reglabila
-Bull bar frontal din otel
-Scut de protectie complet
-Portiere 1/2 premium
-Mudguards
-Doua proiectoare de 55W
-Stopuri LED
-Culoare: Triple Black.
- Traxter
- 2021
- Rotax® 50 CP, 799.9 cc V-twin, racire pe lichid
- 800 cm3
- 50 C/P
- cu lichid
- PRO-TORQ с системой быстрого реагирования (QRS), высокой вентиляционной системой и электронной защитой ремня привода Extra-L / H / N / R / P
- Inteligent Throttle Control ( iTC) Electornic Fulel Injection
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- Electric
- 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
- 305 mm
- Diferențial blocabil spate технологией Visco-Lok cu difereníal autoblocabil față
- Braț dublu A-arm cu amortizatoare pe gaz
- Tip TTA, cu cu amortizatoare pe gaz
- Hidraulica
- 40 L
- 14"14
- Maxxis Bighorn 2.0 27x9x14/Maxxis Bighorn 2.0 27x11x14
- ROPS , profil puternic Certificat ISO 3471 /OSHA
- 3896 x 1575 x x 1930 mm
- 965 x 1384 x 305 mm
- 454 kg
- 2940 mm
- 280 mm
- 6
- 785 kg
- 292 mm
Traxter MAX HD8 DPS INT MY'21
- Dynamic Power Steering (DPS)
- Fiabilitate și practicitate în îndeplinirea oricăror sarcini utilitare
- Versatilitate
- Ușor pilotat de utilizat
- Cabină ergonomică cu vizibilitate optimă
- Cargo box multifuncțional cu spatii depozitare intiligente
- Scaune VERSA-PRO
- Scut protecíe deplin
- Afișaj digital analogic multifuncțional: vitezometru, tahometru, kilometraj, debitmetru și ceas, nivel de carburant, poziția cutiei de viteze, indicatorul centurii de siguranță, diagnosticare, oprire automată
- Magneto 650 W
- Priză tip brichetă in consola (20-A)
- Forță de tracțiune 1134 kg